ساخت طرح ملی مسکن در سقز آغاز شد



به گزارش ایرنا ، عرفان مرادی چهارشنبه شب در آغاز اجرای طرح ملی مسکن در سقز اظهار داشت: طرح ملی مسکن 1216 کیان سقز در کنار خانه های منطقه جقال این شهرستان و امروز با حضور فرماندار برنامه ریزی شده است. از کردستان او یک زن شد.

وی افزود: چهار هزار و 700 نفر برای مسکن ملی در سقز ثبت نام کرده اند که از این تعداد 2400 نفر واجد شرایط اعلام شده اند که از این تعداد 1017 نفر سپرده گذاری کرده اند.

مرادی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در مسکن ملی برای انتقال زمین در سکاز وجود ندارد ، افزود: برنامه اقدام ملی مسکن کار مهمی برای متقاضیان است و بنابراین مشکل برخی از افراد بی خانمان گران قیمت را حل خواهد کرد. “

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: این پروژه 86 هزار و 844 متر مربع مساحت ، 21 هزار و 385 متر مربع مساحت ، 66 هزار و 634 متر مربع مساحت با 48 بلوک ، هزار و 232 واحد و 450 پارکینگ دارد مدت قرارداد در منطقه جقال سقز سه سال است.

مراسم تعمیرات اساسی مسکن ملی شهر سقز با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، فرماندار و هیئت همراه وی ، مدیرکل راه و شهرسازی و مقامات محلی در منطقه جقال.

سقز با بیش از 226 هزار نفر جمعیت دومین شهر پرجمعیت استان کردستان است که در 190 کیلومتری شمال سنندج ، مرکز این استان واقع شده است.

بیشتر بخوانید  زمان هفتمین حراج حضوری شمش طلا اعلام شد+ قیمت

دیدگاهتان را بنویسید