ساخت جیپ برقی دست ساز با بقایای یک مرد خوب / فیلم


به گزارش سلام نو، هند سرزمین استعدادهای درخشان است و هیچ کمبودی در این کشور وجود ندارد. در این راستا استعداد یک شهروند این کشور که رانندگی ماشین را بلد بود جیپ برقی آناند ماهیندرا، مدیرعامل گروه ماهیندرا، هر چه می خواهید بگویید. بر اساس گزارشی که در Indian Express منتشر شده است، A Gautam که اهل کیهاد در منطقه Sivaganga در تامیل نادو است، موفق شد این خودرو را در خانه خود بسازد.

گوتام با انتشار این ویدئو به یکی از توییت های ماهیندرا که از او درخواست شغل کرده بود، پاسخ داد. وقتی ماهیندرا متوجه ویدیوی گوتام شد، آن را دوباره منتشر کرد. مدیرعامل ماهیندرا همچنین از R. Velusami، رئیس فناوری و توسعه محصول در M&M Automotive، برای تماس با Gautam.

ماهیندرا با بازنشر ویدیوی گوتام نوشت: «به همین دلیل است که من مطمئن هستم که هند در (تولید) خودروهای الکتریکی پیشرو خواهد بود. من معتقدم که آمریکا به دلیل اشتیاق، فناوری و نوآوری بر بازار خودروهای (برقی) مسلط شده است. اما شاید گوتام و قبیله اش (هندیان) شکوفا شوند. (گروه خودرو ماهیندرا) با او تماس بگیرید.

ویدیوی آپلود شده توسط Gautam مورد توجه کاربران قرار گرفته و تاکنون بیش از 200000 بازدید داشته است. بسیاری از کاربران از توجه ماهیندرا به این خودروساز جوان مبتکر تشکر کردند.

ماشین برقی گاتهام از ضایعاتی ساخته شده است که او از فروشگاه‌های دستفروشی به دست آورده است. گران ترین قطعه ای که در این خودرو استفاده کرده، لاستیک او بوده است. گوتام از باتری لیتیومی برای تامین انرژی ماشین خود استفاده کرد.

بیشتر بخوانید  خلاصه بازی یوونتوس اینترمیلان دیشب 15 فروردین 1402

اعلامیه ساخت جیپ برقی دستی با ضایعات یک مرد خوب / فیلم اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

<п>اعلامیه ساخت جیپ برقی دستی با ضایعات یک مرد خوب / فیلم اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید