ساخت جیپ برقی دست ساز با بقایای یک مرد خوب / فیلم



به گزارش سلام نو، هند سرزمین استعدادهای درخشان است و هیچ کمبودی در این کشور وجود ندارد. در این راستا استعداد یک شهروند این کشور که رانندگی ماشین را بلد بود جیپ برقی آناند ماهیندرا، مدیر عامل گروه خودروی ماهیندرا، آنچه را که می خواهید بیان کنید. بر اساس گزارشی که در ایندین اکسپرس منتشر شده است، “A Gautham” که اهل کیهاد در منطقه سیواگانگا در ایالت تامیل نادو است، موفق شد این خودرو را در خانه خود بسازد.

با انتشار این ویدئو، گوتام در پاسخ به یکی از توییت های ماهیندرا از او درخواست کار کرد. وقتی ماهیندرا متوجه ویدیوی گوتام شد، آن را دوباره منتشر کرد. مدیر اجرایی ماهیندرا همچنین از R Velusamy، رئیس فناوری و توسعه محصولات خودروسازی M&M خواست تا با Gautam تماس بگیرد.

ماهیندرا با بازنشر ویدیوی گوتام نوشت: «به همین دلیل است که من مطمئن هستم که هند در (تولید) خودروهای الکتریکی پیشرو خواهد بود. من معتقدم که آمریکا به دلیل اشتیاق، فناوری و نوآوری بر بازار خودروهای (برقی) مسلط شده است. اما شاید گوتام و قبیله اش (هندیان) شکوفا شوند. (گروه خودروی ماهیندرا) با او تماس بگیرید.

ویدئوی منتشر شده توسط Gautam مورد توجه کاربران قرار گرفته و تا کنون بیش از 200000 بازدید داشته است. بسیاری از کاربران از توجه ماهیندرا به این خودروساز جوان مبتکر تشکر کردند.

ماشین الکتریکی گوتهام از ضایعاتی که از مغازه ها به دست می آورد درست می شد. گران ترین قطعه ای که در این خودرو استفاده کرده، لاستیک او بوده است. گوتام از باتری لیتیومی برای تامین انرژی ماشین خود استفاده کرد.

بیشتر بخوانید  ویدیو/ ماجرای افتتاح اولین مدرسه پری دریایی در کرج چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید