ساخت اولین کمپ حرفه ای فوتبال باشگاه استقلال در جزیره قشم



این تفاهم نامه همکاری امروز شنبه (18 مرداد) به منظور مشارکت و سرمایه گذاری برای اجرای فاینانس، مطالعات، طراحی و مهندسی، تهیه، آماده سازی، ساخت و بهره برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی سام و زال، بین مدیر کل «افشار» منطقه آزاد کشم سازمان فاتح الهی و مصطفی آیورلو مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران این قرارداد را امضا کردند.

مشاور رئیس و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی در این مراسم گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال اولین مجموعه حرفه ای و استانداردی است که در منطقه آزاد کشم و با کمک باشگاه ورزشی استقلال ساخته شده است. سایر تیم های فوتبال کشور و همکاری برای برپایی اردوهای تدارکاتی تیم های فوتبال در این اردوی نظامی از خروج ارز از کشور جلوگیری می کند.

سعید محمد افزود: امیدواریم در آینده نزدیک با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال شاهد ارتقای سطح جوانان کشم و ایجاد شرایط مطلوب تری برای تیم های فوتبال کشور باشیم.

** مناطق آزاد، پیشتازان و پیشگامان عرصه ساخت کمپ های حرفه ای فوتبال در کشور

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کشم همچنین گفت: کمپ فوتبال حرفه ای باشگاه استقلال برای اولین بار در کشور در جزیره کشم برپا می شود.

افشار فتح الهی با بیان اینکه مناطق آزاد می توانند در زمینه ساخت کمپ های حرفه ای فوتبال در کشور پیشگام باشند، افزود: توسعه سرانه های ورزشی در مناطق و ارتقای ساختار صنعتی کشور از اولویت های کاری است. دکتر. محمد از ابتدای حضورش در دبیرخانه شورای عالی منطقه، کشوری آزاد است که می توانیم خلاءها و کمبودهای حوزه صنعتی کشور را با ظرفیت هایی که در منطقه داریم جبران کنیم. مناطق آزاد کشورها.

بیشتر بخوانید  ناهار دمپخت عدس درست کن، هم ساده است هم خیلی خوشمزه | طرز تهیه دمپخت عدس

فتح الهی ادامه داد: این اردوی حرفه ای برای استفاده ورزشکاران ساکن در مناطق آزاد و ساکنان مستقر در محدوده مناطق آزاد ایجاد شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه منطقه آزاد قشم از ظرفیت نظامی مناسبی برای حضور تیم های نظامی برخوردار است و در آستانه پیشرفت و توسعه جدی است، این تفاهم نامه می تواند زمینه را برای تحقق اهداف منطقه فراهم کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کشم اضافه کرد: در این تفاهم نامه مقرر شده است که زمین و امکانات اولیه از سوی منطقه آزاد کشم تامین شود و باشگاه ورزشی استقلال هر دو سرمایه گذاری را برای احداث کمپ استاندارد انجام دهد. خود باشگاه و استفاده از زمین در ورزش.

** وظیفه ماست که روحیه انقلابی و جهادی خود را در خدمت نشان دهیم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال نیز در این مراسم گفت: وظیفه ماست که در وزارتخانه خود روحیه انقلابی و جهادی خود را نشان دهیم.

مصطفی آجورلو افزود: ساماندهی منطقه آزاد کشم اتفاق بزرگی را برای جوانان شهرستان های قسم، کیش و هرمزگانی رقم زد. این کمپ فوتبال می تواند پایگاه تمرینی برای بازیکنان جدید فوتبال منطقه باشد.

آیورلو از صدور مجوز مدرسه فوتبال در جزیره قشم خبر داد و گفت: با بازگشایی مدرسه فوتبال این فرصت برای همه علاقمندان به این ورزش گروهی فراهم می شود.

وی در پایان از دکتر محمد به عنوان مدیر جهادی یاد کرد و از همکاری وی در ساخت کمپ حرفه ای فوتبال در جزیره کشم تشکر کرد.

باید بگویم؛ این تفاهم نامه همکاری امروز (شنبه 17 مردادماه) در 16 ماده به امضای طرفین رسید.

بیشتر بخوانید  یک دقیقه سکوت برای میناوند و انصاریان در کنگره فیفا/فیلم

فرینا

دیدگاهتان را بنویسید