ساختمان دراکولا به دلیل امنیت ناکافی پلمپ شده است



به گزارش سلام نو به نقل از همشهری، شهردار منطقه 11 تهران گفت: با توجه به اهمیت موضوع ساختمان های ناایمن و خطرناک، کمیته ایمنی در منطقه 11 فعال شد و جلسات مختلفی در خصوص ایمنی و ایمنی برگزار شد. رفع خطرات ساختمان های خطرناک به طور جدی در حال بررسی و انجام اقدامات لازم در این زمینه است.

سید محمد موسوی افزود: مراجع ذی صلاح طی مراحل قانونی وضعیت ساختمان آزاد را ناایمن و بحرانی تشخیص دادند به همین دلیل. جلسات متعددی با حضور نمایندگان مالکان و بنگاه ها برگزار کردیم. ضمناً کالاهای خطرناک و اخطارهای قانونی در حین تردد به مالک داده شد.

شهردار منطقه 11 گفت: متأسفانه اخطارها تاثیر جدی نداشت. به همین دلیل جلسات متعددی با دادستان برگزار شد و شهرداری موظف به رفع خطر شد.

موسوی با بیان اینکه نزدیک به صد صنعتگر در این ساختمان خالی کار می کنند و شهرداری نگران وضعیت اقتصادی این افراد است، اما نگرانی جدی تری برای امنیت جان کسبه وجود دارد، گفت: با توجه به شرایط بحرانی که وجود دارد. این ساختمان به زودی تخلیه و پلمب می شود.

شهردار منطقه درباره مکاتبه با سازمان های خدمات رسان در خصوص قطعی خطوط آب، برق و گاز گفت: گاز این ساختمان قطع شد و در روزهای بعد آب و برق قطع شد. با حضور نیروی انتظامی و فرمانده نیروی انتظامی، ساختمان از صاحبان مغازه ها تخلیه و پلمب می شود.» پس از خروج از ساختمان خالی معروف به دراکولا، تهدید از بین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید