ساختمان اداری کلانتری شهرستان ری در دو ماه آینده / 30 میلیارد دلار تخصیص اعتبار برای تقویت سیستم خودروی پلیس ری افتتاح می شود


به گزارش فارس توسط ری ، هاسین تولی کیانی معاون فرماندار و فرماندار ویژه ری در ارائه اولین طرح رعدآسای فرماندهی پلیس شهر ری با اشاره به درخواست مشروع مردم ری اظهار داشت: این امر محقق شده است و امروز شاهد اقدامات ارزنده این افراد هستیم تلاش های امنیتی

وی افزود: شهر ری باید از نظر زیرساخت باشد پلیس در همین راستا ، ما در حال ایجاد دو کلانتری در آلن و شمس آباد هستیم تا بتوانیم اعتبارات مالیاتی مربوط به ارزش افزوده و پیشرفت فیزیکی شهر ری را کار کنیم. حالت خوبه ایناهاش.

فرماندار ویژه شهر ری همچنین تأکید کرد: با پیگیری های لازم در ابتدای کار ، فرماندهی پلیس در ساختمان ژاندارمری سابق مستقر شده و ظرف دو ماه آینده افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد. با اعتبار فرماندار شهر ری ساخته شود.

توکلی با اشاره به خرید خودرو و موتورسیکلت برای فرماندهی پلیس گفت: 30 دستگاه خودرو و موتورسیکلت با وام 30 میلیارد ریالی از طریق وام استاندار برای تأمین و تقویت سیستم خودرویی فرماندهی انتظامی تأمین می شود.

وی افزود: نظارت تصویری در همه شهرها انجام می شود و پلیس تخصصی تقویت می شود تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

فرماندار ویژه ری گفت: از مردم می خواهیم که همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و فرماندهی انتظامی ری نیز اقداماتی انجام می دهد که به نفع مردم ری باشد.

انتهای پیام / 67062


بیشتر بخوانید  میزان افزایش حقوق ها در سال جدید اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید