ساحل نقره ای با مرجان های زیبا در کیش


سلام جدید – خدمات گردشگری: سواحل زیبا و طلایی جزایر خلیج فارس از دیدنی ترین سواحل ایران و جهان است که زیبایی بی کران آن چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. ساحل مرجان کیش یکی از سواحل صخره ای است که از دیدنی های جزیره کیش به شمار می رود و علاوه بر امکانات رفاهی و تفریحی، هتل ها و رستوران های متعدد، مکانی مناسب برای گشت و گذار می باشد.

پارک ساحلی مرجان در نزدیکی بازار مرجان یکی از زیباترین مراکز دیدنی کیس است که بازار مرجان را به دریا متصل می کند. ساحل مرجانی کیش به قدری آبی و زلال است که به دلیل وجود مرجان هایی به اشکال مختلف و صدف های رنگارنگ و انواع حلزون ها و سنگ های دریایی که آب خلیج از آنها به ساحل می آورد، هر موجود زنده ای به راحتی در آب دیده می شود. . از زمان به زمان باشد. چشم انداز

ساحل نقره ای با مرجان های زیبا در کیش

اگر ملوانان کشتی عظیم یونانی می دانستند تماشای غروب خورشید از روی عرشه کشتی در جزیره کیش چقدر زیبا و تکان دهنده است، شاید بهانه کشتی را نمی گرفتند و جزیره را ترک نمی کردند. تا غروب آفتاب مناظر وصف ناپذیر عروس جزایر جهان هر روز در گذرگاه شرقی-غربی به چشم می خورد چرا که این کشتی 136 متری یکی از جاذبه های گردشگری کیز است که تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی را به خود جذب می کند. این جزیره زیبا هر ساله
به یاد بیاوریم که این کشتی باری به وزن 7061 تن در سال 1322 در اسکاتلند ساخته شد و در 22 مرداد 1345 در نزدیکی ساحل مرجانی کیش زمانی که عازم یونان بود در طوفان گرفتار شد و به گل نشست. که امروزه به یکی از مکان های گردشگری ایران و جهان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید  علی عسگری به عنوان مدیرکل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس منصوب شد

ساحل نقره ای با مرجان های زیبا در کیش

جاذبه های ساحلی

ساحل مرجان کیش یکی از تمیزترین سواحل خلیج فارس و سواحل مرجانی ایران با ماسه های طلایی و چشم اندازی زیباست. زلالی این ساحل به قدری واضح است که اگر سوار قایق شوید و دریای مرجانی کیشا را بچرخانید، آبزیان زیادی مانند صدف، حلزون، شقایق دریایی، چتر دریایی، انواع ماهی های زینتی و مرجان ها را می بینید. . در آب.

ممکن ها

هتل ها، قایق سواری، مراکز خرید مختلف، مسیرهای دوچرخه سواری، بادبادک سواری، کافه و فست فود، کیوسک اجاره ای دوچرخه و موتور سیکلت چهار چرخ و موتور برقی، آلاچیق و محل استراحت مسافران، رستوران های مختلف با انواع غذاهای دریایی و محلی .، Sea Games Club که سرگرمی هایی مانند غواصی، پاراسلینگ، جت اسکی، فلای برد، شاتل، موز سواری و غیره را ارائه می دهد. از جمله امکانات رفاهی می توان به ساحل مرجان کیش اشاره کرد.

ساحل نقره ای با مرجان های زیبا در کیش

نحوه دسترسی

برای رفتن به دریای مرجانی کیش ابتدا باید به جزیره کیش بروید. علاوه بر مسیر هوایی، مسیر دیگری نیز به کیش وجود دارد که از طریق زمینی و سپس با قایق و دریا قابل دسترسی است. فرودگاه بین المللی کیش تقریبا در مرکز جزیره است و می توانید با تاکسی یا اجاره ماشین به ساحل مرجان در جنوب شرقی جزیره بروید. جاده ساحلی زیبای «جهان» که جزیره را احاطه کرده نیز یکی از مسیرهایی است که از ساحل مرجان عبور می کند..

برای دسترسی زمینی یا دریایی به جزیره کیش باید با هواپیما، اتوبوس، قطار یا ماشین شخصی به بندرعباس بروید. سپس با بارج دریایی به یکی از بنادر لنگ، آفتاب یا چارک سفر کنید. بهترین گزینه برای ورود به جزیره کیش بندر چارک است. زیرا در این بندر به دلیل حجم زیاد مسافر، کشتی هایی برای سفر در بازه های زمانی مختلف وجود دارد و بیشترین تعداد کشتی ها از بندر چارک به کیش است. فاصله بندرعباس تا بندر چارک تقریبا 291 کیلومتر است. فاصله دریا از بندر چارک تا جزیره کیش حدود 32 کیلومتر است.

بیشتر بخوانید  واژگونی وحشتناک خودروی پژو در حین دریفت در چابهار / فیلم

<п>اعلامیه ساحل نقره ای با مرجان های زیبا در کیش اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید