زیست بوم دیجیتال کشور با محوریت توسعه صنعت ارتباطات در حال باز آفرینی است



آنچه دیگران می خوانند:

دکتر محمود زاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در جلسه همفکری و تقدیر از فعالان ارتباطات شرکت مخابرات ایران که امروز شنبه 8 آبان 1401 برگزار شد، با بیان این موضوع و با اشاره به مجموع تهدیدات مختلف شرایط فعلی و آمادگی همگان از سوی شرکت مخابرات در خصوص رسیدگی در بخش‌های مختلف اظهار داشت: در مورد برنامه پنج ساله توسعه مخابرات باید از قبل با استان‌ها مشورت و تبادل نظر شود. با هم افزایی بیشتر این برنامه دارای بخش های پایدار و پویا از 5 مگا پروژه است که تغییرات سالانه به آن اضافه می شود. .

دکتر محمودزاده با توجه به بحث در مورد شکل گیری آینده انقلاب چهارم اقتصادی در جهان، اظهار داشت: تبدیل ایده به محصول با استفاده از خلاقیت نیروی کار هوشمند و مبتکر یکی از رویکردهای مهم در زمینه محرک های فناوری در دنیای اکوسیستم دیجیتال است.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: در حوزه منابع انسانی و منابع انسانی در ساختار سازمانی و اداری کاستی هایی وجود دارد که با تقویت این حوزه می توان سیاست گذاری در استراتژی ها، گسترش دیجیتال را توسعه داد. فناوری، بلاک چین و اینترنت اشیاء توسعه و نهادینه سازی دیجیتال در صنعت ارتباطات در کشور و پذیرش توجیه سرمایه گذاری های ثابت و عملیاتی با fs مناسب. (کاپک) (اوپک)

دکتر محمودزاده گفت: ایشان احساس کردند که هم اندیشی و قدردانی از فعالان ارتباطی به صورت دوره ای با دقت بسیار بالا در شرکت مخابرات ایران در حرکت کلی شرکت به سمت استراتژی های دیجیتال گرا موثر است.

بیشتر بخوانید  مراجعه کنید | بارش باران و کاهش دما در اکثر مناطق کشور / مردم تهران در انتظار بارش باران هستند

وی با اشاره به جهش ها و الگوی تغییر فعلی در حوزه ارتباطات گفت: برای افق 2030 حرکت روبات ها در حوزه ریزپردازنده ها و صنایع بنیادی در حوزه ارتباطات کارآمدتر از نیروی انسانی خواهد بود.

دکتر محمودزاده در خصوص همگام سازی مدل شیفت جهانی با برنامه پنج ساله توسعه شرکت مخابرات ایران گفت: نه تنها دنیا در حال حاضر تنها با مولفه های نظامی حرکت می کند، بلکه رویکرد کسب و کار و فناوری اکنون حرف اول را می زند. . ما باید این رویکردها را در کشورمان به ویژه در حوزه ارتباطات و خدمات مختلف مخابراتی تقویت کنیم.

دکتر محمودزاده تصریح کرد: مهاجرت افراد از طریق سامانه ها باید در راستای برنامه پنج ساله تحول مخابرات باشد به این معنی که خدمات ارزان تری را با کیفیت بهتر به کاربران ارائه دهیم.

وی افزود: هیات مدیره و سهامداران بر ضرورت فناوری و توجیه فناوری در کسب و کار به عنوان دو پیش نیاز توسعه پنج ساله مخابرات تاکید کردند.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در جلسه همفکری و تقدیر از فعالان ارتباطی شرکت مخابرات ایران گفت: پروژه ها و برنامه های ارائه شده باید از ثبات نسبی برخوردار بوده و هر 5 مگاپروژه در برنامه مطابق با تکامل مخابرات

وی افزود: تقریبا هر سال علاوه بر 5 مگاپروژه طی این برنامه باید نزدیک به 20 درصد رشد داشته باشیم.

دکتر محمودزاده گفت: تغییر و به روز رسانی فناوری لازمه اجرای کامل طرح توسعه مخابرات است چرا که رشد سالانه 20 درصدی با توجه به تورم فعلی مناسب نیست و نیازمند گامی اساسی در حوزه فناوری و کسب و کار هستیم. .

بیشتر بخوانید  تشکیل کارگروه ورود بانوان به ورزشگاه ها

وی اذعان داشت: تغییر تکنولوژی به سمت محیط دیجیتال معماری منابع انسانی هوشمند و انطباق با شرایط جدید معماری مدل کسب و کار جدید، ادغام و همگرایی خدمات ثابت و سیار در قالب FMC یکی از مهمترین موارد است. زمینه های مهم طراحی برنامه پنج ساله شرکت مخابرات ایران.

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران


دیدگاهتان را بنویسید