مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زیبایی و سلامت پاهای خود را با پدیکور کوکتل تجربه کنید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


فواید کوکتل پدیکور پا چیست؟

مراقبت از پاها و مراقبت از آنها بسیار مهم است. زیرا پا قلب دوم هر فرد است و علاوه بر تحمل تمام وزن در طول روز، ساعت های زیادی در کفش است و این مشکلات باعث آسیب هایی مانند ترک، خشکی، قارچ و … می شود.
اما اگر از پاهای خود مراقبت کنید، علاوه بر پیشگیری از این مشکلات، می توانید پاهای زیباتری نیز داشته باشید. یکی از راه هایی که می توانید به سلامت و زیبایی پاهای خود کمک کنید پدیکور و استفاده از کوکتل پدیکور است. در این مقاله سعی کردیم هر آنچه که باید در مورد پدیکور و پاهای کوکتل بدانید را برای شما توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید.
پدیکور یکی از خدمات مراقبت و زیبایی پا است که عمدتا در سالن های زیبایی انجام می شود. در این روش گوشت های اضافی اطراف ناخن و پوست مرده کف پا با ابزار مخصوص پاک می شود و ناخن ها نیز با سوهان پاک می شوند و شکل می گیرند.


 کوکتل پدیکور پا

ابزارهای پدیکور ناخن عبارتند از:

ناخن گیر
کوکتل پدیکور
فشار دهنده کوتیکول
گیرنده کوتیکول
فایل پاورقی
جدا کننده انگشت
یک برس ناخن
فایل پاورقی
حذف پینه

با انجام پدیکور و استفاده از کوکتل پدیکور پا می توانید پاهایی زیبا و سالم داشته باشید. زیرا به دلیل فواید پدیکور پا کوکتل و مراقبتی که نیاز دارد، پس از انجام این کار تا مدتی نگران ترک پا، پوسته شدن و نامرتبی ناخن های خود نخواهید بود.


فواید کوکتل پدیکور پا

کوکتل پدیکور پا چیست؟

در پاسخ به این سوال که کوکتل پدیکور پا چیست، بهتر است بدانید که از این محصول بسیار مفید برای سلامت و زیبایی پا استفاده می شود. زیرا کوکتل پدیکور سرشار از پتاسیم، اسانس و مواد معدنی است و با خواص دارویی خود پوست آسیب دیده پا را ترمیم می کند.
کوکتل های پدیکور در اندازه ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. برخی از آنها خستگی را برطرف می کنند و برخی دیگر ترک های پا را از بین می برند. البته فواید کوکتل پدیکور پا بسیار زیاد است که در ادامه به تفصیل به آنها پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید  نفازودون چیست و چرا تجویز می شود؟

فواید کوکتل پدیکور پا چیست؟

همانطور که گفته شد پدیکور کوکتل مدل های مختلفی دارد که هر کدام مزایا و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. برخی از فواید کوکتل پدیکور پا نسبت به سایرین مفیدتر و پرطرفدارتر است که در این قسمت سعی شده است علاوه بر ارائه آنها توضیحات مختصری نیز در مورد آنها ارائه شود.

لایه برداری پوست پا

برخی از مواد اصلی موجود در کوکتل های پدیکور پا، مانند نمک پدیکور و جوش شیرین، باعث از بین رفتن لایه های مرده پوست می شوند. همچنین استفاده از این محصول با رفع زبری سطح پوست منجر به نرمی و لطافت پاها می شود.

از بین بردن بوی بد پا

اگر پاهای شما پس از مدت طولانی ماندن در کفش، بوی نامطبوعی از خود متصاعد می کنند. توصیه می کنیم از کوکتل پدیکور حاوی جوش شیرین و اسانس های معطر استفاده کنید.


پدیکور کوکتل چیست؟

نرم شدن پوست پا

اکثر این محصولات که از روغن نارگیل در ترکیبات خود استفاده می کنند این خاصیت را دارند.

پاها آرامش بخش و شاداب کننده

مواد معدنی مانند منیزیم باعث ایجاد طراوت و طراوت در پوست می شود. بنابراین اگر پوست شما خشک یا ترک خورده است، می توانید با این محصولات شادابی بیشتری به آن ببخشید.

خواص ضد قارچی

به دلیل قرار گرفتن در کفش که محیطی گرم و مرطوب است، پاها می توانند از انواع قارچ ها بیمار شوند. به طور کلی، راه خلاصی از آن استفاده از کوکتل پدیکور با خاصیت ضد قارچی است. شما می توانید آن را در خانه انجام دهید، اما قبل از انجام آن، بهتر است با نحوه استفاده از کوکتل برای پدیکور پا آشنا شوید.

بیشتر بخوانید  بیماری دیابت ودرمان آن

نحوه استفاده از کوکتل پا در خانه

برای استفاده از پدیکور کوکتل نیازی به مراجعه به آرایشگاه نیست، اما اگر روش استفاده از کوکتل پا در خانه را می دانید، می توانید به راحتی هر زمان که نیاز داشتید از این محصولات استفاده کنید.


چگونه از پدیکور کوکتل استفاده کنیم؟

این بخش بهترین روش استفاده از این محصولات را برای شما شرح می دهد:


یک کوکتل پدیکور را انتخاب کنید که مناسب شما باشد

اول از همه بهتر است با توجه به نیاز و سلیقه خود محصولی مناسب تهیه کنید. برای انتخاب بهتر می توانید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.


کوکتل پدیکور را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید

برخی از این محصولات بزرگتر از ظرف مورد نظر هستند و می توانید آنها را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید. اما بهتر است کوکتل ها را به بیش از 4 قسمت تقسیم نکنید.


کوکتل پدیکور را در دستمال کاغذی بپیچید

برای اینکه زرق و برق و تزئینات این محصولات در آب پخش نشود و به وان حمام نچسبد، بهتر است کوکتل خود را در دستمال قرار دهید.


دما را تنظیم کنید

دمای آب را به دلخواه تنظیم کنید و به یاد داشته باشید که بمب های حمام در آب گرم بهتر می جوشند.

باید بخوانید:


کوکتل را در آب بریزید

به محض تماس آب با کوکتل پدیکور، این محصول شروع به جوشیدن و حل شدن در آب می کند و پس از حل شدن کامل، آماده قرار دادن روی پا در ظرف می باشد.


عکس کوکتل پدیکور


قبل از سرد شدن آب پاهای خود را بشویید

بیشتر بخوانید  موفقیت در کاهش وزن، الگوهای رفتاری مناسب برای کاهش وزن را بیاموزید

برای جلوگیری از چروک شدن پوست پاها، بهتر است قبل از سرد شدن کامل آب، آن ها را کاملا بشویید.


سوالات متداول در مورد فواید پدیکور پا کوکتل

زیبایی پا برای بسیاری از خانم ها بسیار مهم است و بسیاری از افراد علاقه مند به انجام پدیکور و استفاده از کوکتل پدیکور هستند. بنابراین ممکن است سوالات زیادی در این مورد داشته باشند که در این قسمت به برخی از آنها پاسخ داده ایم.


فواید کوکتل پدیکور پا چیست؟

استفاده از کوکتل پدیکور پا فواید زیادی از جمله لایه برداری و شادابی پا دارد و باعث زیباتر دیده شدن پاهای شما می شود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *