مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زیارت وداع اربعین ۱۴۰۱ | زیارت اربعین صوتی با صدای باسم کربلایی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


زیارت وداع اربعین 1401 | صوت زیارت اربعین با صدای باسم کربلایی متن زیارت اربعین به صورت پررنگ 1401 | زیارت اربعین با صدای استوری فرهمند استوری تسلیت اربعین حسینی 1401 استیکر تسلیت اربعین حسینی واتس اپ 1401 | گیف اربعین حسینی تسلیت آیا می توان روز اربعین را روزه گرفت روزه روز اربعین حکم روزه روز اربعین حسینی آیا روزه اربعین ثواب دارد کلیپ داستان شب جمعه , کربلا, جدیدترین کلیپ اربعین

زیارت امام حسین (ع) با صدای حاج باسم کربلایی · زیارت عاشورا، صدای ملکوتی باسم کربلایی و اربعین حسین و دعاهای خاص از جمله زیارت اربعین، زیارت وداع اربعین و نماز اربعین سفارش شده است!!

زیارت اربعین به صورت پررنگ یکی از زیارت هایی است که در روز اربعین در زیارت حضرت امام حسین علیه السلام انجام شده است که با نوای باسم کربلایی دلنشین می شود.

زیارت اربعین یکی از پنج نشانه مؤمن به شمار می رود; خواه بر تربت و قبور سیدالشهدا علیهم السلام خوانده شود یا از راه دور; با توجه به آنچه به دست آوردیم. توجه به مفاهیمی که در این زیارت مطرح می شود، مهم است. پیش از پرداختن به موضوعات طولانی این زیارت شریفه، ذکر سند آن ضروری است.

زیارت اربعین مانند بسیاری از زیارت های دیگر با «سلام» آغاز می شود.

آنچه در این زیارت مطرح می شود «هدف هدایت و نجات و بیداری امت» است.

وقتی امام حسین علیه السلام و پیامبر و امیرالمؤمنین و خاندان نبوت و عصمت را می خوانیم، تأکید بر همراهی آن شهید با این خاندان بلندمرتبه و نورانی است.

بیشتر بخوانید  انقلاب برای ما فرایند تصمیم‌گیری آزادانه را فراهم کرده است

پایان زیارت این آیه است: «صلوات الله علیکم و علی جانها و جسدکم و علی شهود و علی جانها و علی ظواهر و قلوبکم آمین رب العالمین. “

زیارت اربعین نوعی «تجدید عهد» با امام حسین (علیه السلام) و اهل بیت و ائمه معصومین (علیهم السلام) است.

این فصول در زیارت اربعین بازگو می شود و زائر حسینی این اعتقادات را از دل به زبان می آورد تا زمینه نفوذ آن به قلب و بیان اجتماعی آن را فراهم کند.
خداوندا این زیارتنامه زیبا و پرمعنا را که تعالیم حضرت صادق (علیه السلام) به شیعیان در اربعین حسینی است برای ادای احترام به آن حضرت آمین عنایت فرماید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *