زولا: ایتالیا در جام جهانی قطر حتی بهتر خواهد شد



مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا آینده درخشانی را برای این تیم در جام جهانی قطر پیش بینی کرده است.

ایتالیا یک قهرمان اروپا است و مدتهاست که مورد شکست قرار نگرفته است ، اما طبق گفته جان فرانکو زولا مهاجم سابق تیم ملی ، ایتالیا باید در جام جهانی 2022 حتی بهتر شود. آزوری پس از از دست دادن صعود به جام جهانی به روسیه تغییر کرد در روبرتو مانچینی.

مردان مانچینی در فینال یورو 2020 مقابل انگلیس پنالتی ها را به دست آوردند و اکنون در 34 بازی شکست نخورده اند که طولانی ترین روند در طول تاریخ این تیم است. زولا – که بین سالهای 1991 و 1997 35 بازی به ثمر رساند و 10 گل به ثمر رساند – آینده ای حتی درخشان تر را برای فوتبال ایتالیا می بیند.

ایتالیا نیز با وجود حضور لئوناردو بونوچی 34 ساله (مسن ترین گلزن تاریخ فینال اروپا) و کاپیتان 36 ساله او جورجیو کیه لینی (سومین بازیکن مسن اروپا) به تغییر نسل نیاز دارد. نهایی)

زولا اسطوره چلسی گفت: ایتالیا اکنون در شرایط خوبی قرار دارد ، اما برای جام جهانی قطر باید هر چه بهتر و بهتر شوند. آنها با اعتماد به نفس و حتی بیشتر رشد می کنند زیرا اکثر بازیکنان جوان هستند. به نظر من ، آنها حتی به سطح بالاتری نیز می رسند.

زولا افزود: در سال 2022 برخی از بازیکنان مانند زانیولو نیز در دسترس خواهند بود. اگر آسیب دیدگی زانیولو برطرف شود ، او بازیکن مهمی خواهد بود که به پیشرفت تیم کمک می کند و فکر می کنم جوانان دیگری نیز باشند که ایتالیا را قدرتمندتر از گذشته کنند.

بیشتر بخوانید  خودرو بخریم یا نخریم؟ / پیش‌بینی مهم از بازار خودرو+ جدول قیمت

وی به تیم ملی انگلیس گفت: “انگلیس تیمی بسیار جوان و با استعداد است.” انگلیس فقط می تواند رشد کند و این شکست مشکلی برای آنها ایجاد نخواهد کرد. انگلیس مانند ایتالیا و اسپانیا بازیکنان جوان زیادی در ترکیب دارد. فکر می کنم انگلیس قطعاً یکی از مدعیان جام جهانی قطر خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید