زهرا نعمتی فینالیست شد – ایسنا



پس از مسابقات جهانی چتربازی در جمهوری چک ، زهرا نعمتی به فینال مرحله حذفی تفریحی بانوان راه یافت.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان ، در ادامه مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در جمهوری چک ، کمانداران کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

زهرا نعمتی در مرحله یک هشتم نهایی فینال ریکوشه با نتیجه 6 بر صفر مقابل گلزنی از ایتالیا پیروز شد و در این بازی ها به جمع هشت گلزن برتر رسید. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل گلزنی از ترکیه با نتیجه 6-2 پیروز شد و به نیمه نهایی این رقابت ها راه یافت. در مرحله نیمه نهایی نعمتی مقابل نماینده روسیه با نتیجه 6 بر 4 پیروز شد و در دیدار نهایی فردا برای کسب مدال طلا با یک گلزن از ایتالیا روبرو می شود.

گللامرضا رحیمی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل گلزن از اسلواکی با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و حذف شد.

آلیسینا منشازاده در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات پیچیده با نتیجه 146 بر 135 مقابل نماینده آمریکا پیروز شد و به 8 بازیکن برتر این مسابقه رسید. وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 146 بر 144 گلزن انگلیس را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در مرحله نیمه نهایی 148 به 144 نماینده روسیه باخت و از راهیابی به فینال بازماند و فردا برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده فرانسه می رود.

رمضان بیابانی در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های تیمی با نتیجه 144 بر 140 مغلوب نماینده انگلیس شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید  علی اف و پوتین در مسکو دیدار کردند

فرزانه عسگری در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های پیچیده با نتیجه 143 بر 137 مقابل گلزنی از انگلیس پیروز شد و راهی دور بعد شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 135 بر 1333 برابر تیراندازی با کمان اسپانیا پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در نیمه نهایی با نتیجه 148 بر 138 مغلوب گلزن انگلیس شد و از رسیدن به فینال بازماند. وی برای کسب مدال برنز فردا به مصاف نماینده فرانسه می رود.

ماریام یاورپور در مرحله یک هشتم نهایی مسابقه پیچیده با نتیجه 142 بر 139 توسط یک گلزن از فرانسه شکست خورد و حذف شد.

محمدرضا زندی در مسابقات W1 و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 135 بر 131 مقابل گلزن کره جنوبی مغلوب شد و حذف شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید