زنگ هشدار تاج با سنگور و کلیایی – اخبار مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، غلامرضا مرتضوی عصر امروز در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا ویروس کرونا شهر سنقر کلای گفت: “برای کنترل موج پنجم.” ویروس کرونا عقاید در مورد خطرات ویروس باید تقویت شود ویروس کرونا و ما مردم را ترغیب می کنیم که هرچه بیشتر از دستورالعمل های بهداشتی پیروی کرده و از وضعیت قرمز عروق کرونر خارج شوند.

وی افزود: با توجه به قرمز شدن همزمان شهرهای همجوار و همچنین شهر سنقر و ما از نظر ارتباطات و تعامل با سایر شهرها به توجه و نظارت بیشتر شهروندان نیاز داریم.

فرماندار سنقر و کلیه مربوط به فرآیند واکسیناسیون ویروس کرونا وی در این شهرستان گفت: علاوه بر پیروی از دستورالعمل های بهداشتی ، موضوع واکسیناسیون از اهمیت بالایی برخوردار است و از این نظر شهرستان سنقر وکلیایی بعد از شهر کرمانشاه تاکنون بیشترین میزان واکسیناسیون با تزریق حدود 15 هزار و 673 دوز انجام شده است.

مرتضوی در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع خشکسالی و کاهش متوسط ​​بارندگی در استان کرمانشاه پرداخت. سنقر کلیایی به مردم نجیب شهر اشاره و گفت سنقر و من از همه می خواهم که به اهمیت موضوع توجه کنند جوی و مدیریت باید توجه جدی به مصرف آب داشته باشد.

بیشتر بخوانید  نرخ ارز در بازارهای مختلف 11 دی ماه/ یورو کاهشی شد

دیدگاهتان را بنویسید