مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زنگ خطر پیک تاج پنجم در هالخال به صدا درآمد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش ایرنا ، پرویز وکیلی روز سه شنبه در جلسه ستاد فرماندهی تاج ویروس خلخال اعلام کرد: از 10 ژوئیه سال جاری ، تعداد بیماری عروق کرونر قلب و بستری شدن در بیمارستان کوید 19 در بیمارستان خلخال از چهار به 15 نفر در روز افزایش یافته است. “سه شنبه فرا رسید.

وی گفت: همچنین تاج های سرپایی به مراکز درمانی و مراکز پیش بیمارستانی در این شهرستان در حال افزایش است و 46 درصد از کل تست های مشتری تاج مثبت تعریف می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به احتمال افزایش بیماری کرونر قلب به دلیل افزایش مسافرت در تعطیلات تابستان و ورود بی رویه گردشگران از استانهای درگیر در تاج جدید و جهش یافته دلتا ، پیش بینی می شود وضعیت خلخال از نارنجی را از شنبه آینده زرد می کند. “و برای 15 روز آینده به قرمز تغییر دهید.

رئیس مرکز بهداشت خلخال گفت: با توجه به درگیری بین 22 استان کشور و تاج دلتا و ادامه سفرهای تابستانی ، جلوگیری از قله پنجم تاج در این شهرستان نیاز به راهکارهایی برای محدود کردن سفر گردشگران و افزایش نظارت بر گردشگران دارد. سایت های موجود در این شهر “

یک حقوقدان گفت: در حالی که میانگین موارد بیماری کرونر قلب در کشور 69 درصد است ، اما واقعیت امروز جامعه برعکس است و اکنون پرونده ها و پروتکل های مقابله با تاج گذاری و فاصله اجتماعی به کمتر از 20 درصد رسیده است . “

هالخال در قسمت جنوبی اردبیل و در منطقه گیلان واقع شده است.

بیشتر بخوانید  شوک هزینه درمان سبد خانوار را شوکه کنید

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *