زنگ خطر برای موج پنجم تاج در کرمانشاه فعال می شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، هوشنگ بازوند عصر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی ویروس کرونا به ریاست رئیس جمهور و به صورت ارتباط تصویری با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد ، گفت: موج پنجم ویروس کرونا از شرق کشور آغاز و به مرکز و غرب کشور و استانهای همجوار کرمانشاه می رسید.

وی با تأکید بر لزوم رعایت صحیح دستورالعمل های بهداشتی و فواصل اجتماعی افزود: ما انتظار داریم مردم برای حفظ سلامت خانواده و همشهریان و به ویژه برای صرف غذا در محیط های داخلی از حضور در مراسم عزاداری و عروسی و شرکت در مجالس شلوغ خودداری کنند. مثل رستوران

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه استان کرمانشاه درگیر این موج جدید است ، توضیح داد: استان کرمانشاه حداقل دو تا سه هفته دیگر در موج پنجم شرکت خواهد کرد. ویروس کرونا اگر افراد در این مدت از دستورالعمل های بهداشتی پیروی کنند ، شاهد کاهش تعداد مرگ و میرها خواهیم بود ، اما در غیر این صورت هزینه های سنگین و جبران ناپذیری در استان متحمل می شود.

بازوند خاطرنشان کرد: متأسفانه شب گذشته بازدید از سایت در سطح شهر انجام شد که متأسفانه برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی وضعیت مطلوبی نداشت.

وی افزود: کادر پزشکی بیش از 18 ماه است که به صورت شبانه روزی در حال درمان بیماران کرونر هستند و از مردم می خواهیم برای کمک به کادر بهداشتی دستورالعمل های بهداشتی را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید  انتقاد شدید جهانگیری از دولت رئیسی؛ فشارها بر روی دوش مردم است

دیدگاهتان را بنویسید