زندگی مدیریتی شهید انصاری باید در کشور معرفی شود


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت ، عصر امروز آیت الله رسول فلاحتی با خانواده شهیدان علی انصاری و علیرضا دیدار کرد. نور وی در مصلی رشت با اعلام اینکه شهدا چراغ چشم مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند ، اظهار داشت: شهدای انصاری و نورانی چهره های ماندگاری هستند و مشاهیر ایرانی هستند.

وی با ارزیابی از فرزندان شهیدان انصاری و نورانی گفت: فرزندان شهیدان انصاری و نورانی از جمله فرایندهای انقلاب اسلامی هستند ، زیرا بهترین ارث خانواده ها برای فرزندان ادبیات و شهدای انصاری و نورانی از آن لذت برد. “

نماینده ولی فقیه در گیلان شهیدان انصاری و نورانی را الگوی همه نسل ها قرار داد و گفت: شهیدان انصاری و نورانی عاشق خدمت بودند و وقتی دیدند تختخواب برای سرویس آماده است آمدند.

پرواز وی با تأکید بر لزوم توجه به حاکمیت شهیدان انصاری و نورانی در کشور ، اظهار داشت: شهدای انصاری و نورانی مانند شهید بهشتی مشتاق خدمت به مردم هستند و تقوا از ویژگی های مهم شهیدان انصاری و نورانی است. ، بنابراین آنها پناهگاه استانداری را برای همه نیازمندان انجام دادند.

برپایی یادواره تلویزیونی برای 257 شهید گیلان

گیلان ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست گفت: شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی الگو و افتخار مردم این استان هستند.

عبدالله پاکاری باش با اشاره به برگزاری یادواره تلویزیونی 257 شهید گیلان با محوریت شهیدان انصاری و نورانی در گیلان ، گفت: رودسر و لنگرود بازداشت شد.

انتهای پیام / 84007


بیشتر بخوانید  سه رئیس جدید موسسه نمایندگی رهبران در دانشگاه های بوشهر معرفی شدند

دیدگاهتان را بنویسید