زندگی در ایران یک فرصت عالی است



به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، امام جمعه قم زندگی در ایران اسلامی را فرصتی مغتنم خواند و گفت: وقتی می بینیم که کشور برادر و دوستمان افغانستان شاهد ظلم و ستم طمع و طمع غرب و شرق بوده است. در گذشته این کشور قطع نشده است باید قدر حضور در کشور امن ایران را بدانیم و از فرصت های موجود استفاده کنیم.

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از طلاب جامعة المصطفی و رزمندگان لشکر فاطمیون که در تالار امام خامنه ای بیت المقدس سرکار خانم کرامت برگزار شد، گفت: قبل از ماه مبارک رمضان. ، پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را به مناسبت ماه مبارک رمضان جشن می گیرند. تشویق می شوند زیرا این ماه بهترین روزها، شب ها بهترین شب ها و ساعات بهترین ساعات است.

فرمود: امام صادق (علیه السلام) به ما توصیه کردند که چون ماه رمضان آمد، خود را در جهاد با نفس ببینید و در بیان دیگری فرمودند که در این ماه طعام زندگی تقسیم می شود; اعم از حمایت معنوی و مادی و حمایت فردی و خانوادگی و حمایت اجتماعی; همچنین این ماه طول عمر هر فرد را تعیین می کند و این ماه تعیین کننده افرادی است که به حج می روند و در این ماه شب خاصی است که بیش از هزار ماه است.

وی به تحلیل برخی مناسبت های ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: حضور در شهر مقدس کومو که در روایات از آن به عنوان معبد اهل بیت(ع) یاد شده و حضور در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها. او که حرم در حرم است یک فرصت است.

بیشتر بخوانید  اگه فلش سوخت اینطوری تعمیرش کن | دیگه فلش مموریتو دور ننداز

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت را فرصتی گرانبها در ایران اسلامی دانست و گفت: قدر ایران را در کشور امن بدانیم و از فرصت های موجود استفاده کنیم.

وی افزود: امیدواریم این ظلم ها از سر مردم افغانستان برداشته شود و مرزها امن و امان باشد و مردمی که برای عبادت به مساجد می آیند از دست کسانی که دست به خودکشی و حرکات بی فکر می زنند و شهید می دهند، رهایی یابند. ” عبادت کنندگان. «آنها رستگاری می آورند.

دیدگاهتان را بنویسید