مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زندگی حرفه ای و بیوگرافی مجید اسماعیلی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بیوگرافی مجید اسماعیلی

مجید اسماعیلی تهیه کننده، نویسنده و نوازنده سینما و تلویزیون است. اطلاعات دقیقی از زندگی شخصی وی در دست نیست. او همچنین جوایز متعددی را در زمینه تولید کسب کرده است.

آموزش و پرورش مجید اسماعیلی

مجید اسماعیلی، دکترای مهندسی برق و کارشناس ارشد علوم سیاسی است.

سوابق هنری مجید اسماعیلی

مجید اسماعیلی سابقه ساخت چندین فیلم از جمله «دل شکسته» به کارگردانی علی روئین تن، نورهای ناتمام به کارگردانی مصطفی سلطانی، آفریقا به کارگردانی هومن سیدی و… را در پرونده کاری خود دارد. او علاوه بر تهیه‌کننده، داور جشنواره فیلم حقیقت، چراغ‌ها و مقاومت نیز بود. اسماعیلی یکی از بنیانگذاران تولید انیمیشن در ایران است و علاوه بر طراحی و تولید 14 سریال انیمیشنی، 2 فیلم در این زمینه کارگردانی کرده است که یکی از مهم ترین آنها فرمانروای آب است. در زمینه کارگردانی فیلم ماهی سیاه کوچولو از آثار اوست. او همچنین در زمینه موسیقی فعالیت می کند. وی نوازنده آثار مهمی چون سوپراستار، پول مفت و مهمانان ویژه، شهریار، شیخ بهایی است.


زندگی خصوصی مجید اسماعیلی

حضور در دوره جدید مجید اسماعیلی

فصل جدیدی از برنامه استعدادیابی عصر جدید به کارگردانی احسان علیخانی در حال تولید است. داوران جدید این مسابقات معرفی شدند که یکی از آنها مجید اسماعیلی است که به نظر می رسد جایگزین سید بشیر حسینی شده است.

جوایز مجید اسماعیلی

مجید اسماعیلی برای دو فیلم سینه سرخ و ماه جوایز بین المللی متعددی را از آن خود کرده است. وی برای فیلم شاهزاده نیر ایرانی در جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین دریافت کرد.


جداکننده خط

بیشتر بخوانید  دانلود و متن آهنگ شب یلدا از علی مولایی (آخ تو شب یلدای منی)

بیوگرافی سید هادی محقق کارگردان جوانی که در رده های بالاتر پیشرفت کرد

زندگی خصوصی و زندگینامه امید گلزاده

بیوگرافی و زندگی حرفه ای محمدرضا شجاعی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *