زندگی با چند شوهر .. !!!!


دنیا پر از آداب و رسوم جالب و عجیب است، اما این رسم و این رفتار منحصر به فرد و بسیار شرم آور است و هیچ دین و گروهی توصیه نمی کند.

در برخی از روستاهای شمال هند مانند دهردون معمولاً خانواده های چندهمسری پسرانی در خانواده دارند که به ازدواج برادر اول می پیوندند و با او به زندگی ادامه می دهند! می گویند پسران خانواده این کار را می کنند تا هر چه کمتر ارث پدرشان را به وراث تقسیم کنند و کمتر شریک پیدا کنند! زن جوانی که در تصویر زیر مشاهده می کنید خم رجا نام دارد و عروس پنج برادر است.

زندگی با چند شوهر .. !!!!

در
رجا 21 ابتدا با برادرش زندگی می کرد و از آن زمان چهار برادر دیگر شوهر قانونی او شدند. در نتیجه فرزندی به دنیا آمد و نامش را جی گذاشتند. حالا راجا نمی داند این بچه کی از برادران است. رجا ابتدا شرمنده به نظر می رسید اما کم کم به داشتن پنج شوهر عادت کرد و امروز خود را خوشحال می داند! جالب است که همه زنان این روستا پنج زن ندارند، بلکه فقط راجو دارند، زیرا زنا در نهایت سه زن است. زن دارند.

راجا ابتدا با گادو ویرمه 21 ساله، سپس بژ 32 ساله، سانتر 28 ساله، سپس گاپل 26 ساله و در نهایت دانمارکی 18 ساله ازدواج کرد.
همچنین راجا نمی‌داند جی پسر یک و نیم ساله‌اش از کدام زن است، اما هر پنج شوهرش را دوست دارد و آن‌ها هم همسرانش را دوست دارند، زیرا هر کدام پنج برادر برابر دارند. . که شاید پسرش باشد شاید باید این روستا را جای حرامزاده ها نامید و باید از آنها تشکر کرد که دین ما اسلام است و ما را از این توهم نجات داد.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی و تصاویر جدید الهام گرفته شده است

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


دیدگاهتان را بنویسید