مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زندگینامه حسین محب اهری : از تولد تا مرگ

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


حسین محب اهری که بود؟

حسین محب‌ اهری (زادهٔ ۱۳۳۰ در تهران – درگذشت ۲۶ دی ۱۳۹۷ تهران) بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما و اهل ایران بود. فارغ التحصیل لیسانس ادبیات فارسی از مدرسه عالی زبان در سال 1358 است، بازیگر صاحب نامی که یک ازدواج ناموفق دارد و توانسته سرطان را شکست دهد.

حسین محب‌ اهری و هنر عکاسی

حسین محب‌ اهری و هنر عکاسی : حسین محب‌ اهری فعالیت هنری خود را از سال 1350 وقتی 20 ساله بود با عکاسی تجربی شروع کرد.

حسین محب‌ اهری در رادیو و تلویزیون

حسین محب‌ اهری گوینده برنامه رادیویی صبح جمعه با شما بود، وی دوره آموزش بازیگری خود را در کارگاه نمایش، زیر نظر «آربی اوانسیان» در سال 1354 گذراند.

حسین محب‌ اهری و کلاس بازیگری

حسین محب‌ اهری یک دوره آموزش بازیگری را در زیر نظر آربی آوانسیان کارگردانی ارمنی – اصفهانی در سال 1354 وقتی 24 ساله بود گذراند و وارد گروه های تئاتری شد.

حسین محب‌ اهری و تاتر

حسین محب‌ اهری و تلویزیون و سینما

حسین محب اهری اولین بار در سال 1361 وقتی 31 ساله بود با سریال محله برو بیا جلوی دوربین رفت و در سال 1365 اولین تجربه خود را در سینما با پوران درخشنده کسب کرد. حسین محب اهری بازی در سینما را از سال 1365 با ایفای نقش کوچکی در فیلم «رابطه» به کارگردانی «پوران درخشنده» آغاز کرد.

فیلم های سینمایی حسین محب‌ اهری

محموله، خارج از محدوده، سفر جادویی، دو فیلم با یک بلیت، سیرک بزرگ، جیب‌برها به بهشت نمی‌روند، اتل متل توتوله، خوش خیال، همسر، من زمین را دوست دارم، روز فرشته، روز واقعه، کاکادو، راه افتخار، آقای شانس، عروس کاغذی، اسپاگتی در هشت دقیقه، وقتی همه خوابیم، پسر آدم، دختر حوا، بیداری، گل‌چهره، خوابم می‌آد و… از جمله فیلم های سینمایی است که محب اهری در آن به ایفای نقش پرداخت.

بیشتر بخوانید  حضور رضا عطاران در اکران مردمی فیلم صفر دای!

مجموعه‌های تلویزیونی حسین محب‌ اهری

حسین محب اهری در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله «محله بروبیا»، «محله بهداشت»، «علی البدل»، «دردسرهای عظیم ۲»، «پایتخت ۲»، «تبریز در مه»، «مختارنامه» و «شب عید» نیز به ایفای نقش پرداخته بود.

بیوگرافی حسین محب اهری و همسرش + طلاق و سرطان

ازدواج اول حسین محب‌ اهری:

حسین محب‌ اهری در سال 55 تا 57 عضو یک گروه بازیگری بود که فرحناز منافی نیز به آن گروه پیوست و باب آشنایی این دو باز شد و 4 ماه بعد با یکدیگر ازدواج کردند.

فرزندان حسین محب‌ اهری: نتیجه ازدواج اول حسین محب‌ اهری یک دختر بنام یاسی و یک پسر بنام اسد بود.

ازدواج و طلاق حسین محب اهری

بیماری حسین محب اهری

حسین محب‌ اهری و سرطان: اولین بار علائم بیماری در سال 79 به سراغش آمد، اما پزشکان نتوانستند بیماری را تشخیص بدهند، دو سال بعد در سال 81 شدت بیماری زیاد شد و اینبار بیماری سرطان لنف تشخیص دادند.

درمان بیماری حسین محب‌ اهری

حسین محب‌ اهری مجبور به عمل جراحی و خارج کردن توده از زیر گوش تا زیر گردنش شد سپس به شیمی درمانی پرداخت و تا 9 سال بدون مشکل زندگی اش ادامه داشت.

حسین محب‌ اهری و بازگشت سرطان

 حسین محب‌ اهری و بازگشت سرطان

حسین محب‌ اهری و بازگشت سرطان: 9 سال بعد علائم دوباره بیماری سرطان به سراغش آمد و بعد از آزمایشات مختلف تومور در ریه ها، گردن و پا دیده شد، اینبار تومور از کشاله رانش خارج کردند و دوباره مدتی شیمی درمانی کرد. او حالا با شکست سرطان و ادامه روند درمان سر زنده است.

ماجرای طلاق + ازدواج دوباره حسین محب‌ اهری

حسین محب اهری در سال 79 قبل از اینکه اصلا سرطان بگیرد به بهانه اینکه می خواهد تنها باشد بعد از 22 سال زندگی از همسرش فرحناز منافی ظاهر طلاق گرفت. مدت ها بعد بیماری سرطان سراغش آمد و سالها بعد حسین محب اهری برای بار دوم با خانوم مهتاب مقصودلو ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید  پیمان معادی و همسر فرنگیش فرانک قوانلو

دوست صمیمی حسین محب‌ اهری

حسین محب‌ اهری در این زمینه می گوید: دوست صمیمی نبودم، من با همه رفیقم، ولی رفیق ندارم. تنها کسی که دوستی‌ ام با او به سالیان قبل بر می‌ گردد آتیلا پسیانی است نمی‌ دانم شاید نچسبم یا همراه خوبی نیستم اما دوست صمیمی ندارم.

درگذشت حسین محب‌ اهری

درگذشت حسین محب‌ اهری

حسین محب اهری’ بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون بامداد چهارشنبه در بیمارستان لاله تهران دار فانی را وداع گفت.

براساس اعلام مسوولان این بیمارستان به خبرنگار ما، محب اهری 30 دقیقه بامداد در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان لاله به خاطر عود کردن بیماری سرطان غدد لنفاوی دار فانی را وداع گفته است.

هنگامه زنوری

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی گروه سون (۷) باند همراه با دانلود جدیدترین آهنگ

بیوگرافی + عکس گروه سون آرش و امیر قنادی و کیارش پوزکی

بیوگرافی محمدرضا عبدالملکیان شاعر معاصر ایران + عکس و دکلمه …

بیوگرافی کامل گروه بمرانی + جدیدترین تصاویر


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *