زنده روح: استقلال تیم بزرگی است اما ما می توانیم آنها را شکست دهیم / من پاس گل را بیشتر از گلزنی دوست دارم – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


احمد زنده رو در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس تسنیموی در مورد آخرین وضعیت گل گهر در آستانه بازی با نساجی گفت: خوشبختانه تیم ما وضعیت خوبی دارد و نتایجی که در هفته های اخیر کسب کرده ایم باعث افزایش روحیه و انگیزه بازیکنان شده است. در آخرین بازی ما نفت مسجد سلیمان را در زمین خودمان شکست دادیم که به دلیل گرمای وحشتناک برای ما بسیار ارزشمند بود. ما هنوز در رده چهارم جدول هستیم و امیدواریم در هفته گذشته شرایط به گونه ای باشد که سهمیه آسیا را دریافت کنیم.

وی برای دیدار بعدی تیمش مقابل نساجی تصریح کرد: نساجی تیم با کیفیتی است و در هفته های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشت به طوری که سرانجام در لیگ برتر ماند. ما بازی آسانی پیش رو نداریم اما محکوم به پیروزی در این بازی خانگی هستیم زیرا دوست داریم در رده چهارم قرار بگیریم و اعتماد بیشتری به جام حذفی داشته باشیم و در این جام ایمن تر بازی کنیم.

هافبک تیم فوتبال سیرجان گل گهر با بیان حضور خود در بالای جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر همراه با سوروس رافیا اظهار داشت: خوشحالم که تاکنون توانسته ام برای تیمم مثمر ثمر باشم اما واقعیت این است که موفقیت تیم بیش از هر چیز برای من مهم است. من بیشتر از گلزنی دوست دارم پاس بدهم و امیدوارم در آخرین بازی بتوانم کمک کنم و بهترین پاسور لیگ شوم.

زنده روح همچنین درباره دیدار تیمش با استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و اینکه چقدر شانس صعود به فینال دارند خاطرنشان کرد: هر چهار تیمی که به این مرحله رسیده اند شانس صعود به فینال دارند و البته هدف ما چیزی نیست که این در مورد رسیدن به فینال و قهرمان شدن نیست. استقلال تیم بزرگی است و در هفته های اخیر نتایج خوبی داشته است ، اما معتقدم می توانیم آنها را شکست دهیم. البته شرایط مسابقات جام حذفی متفاوت است و باید مراقب باشیم اشتباهات کوچکی مرتکب نشویم. امیدوارم بازی خوبی مقابل استقلال انجام دهیم و با غلبه بر این تیم به فینال برسیم.

بیشتر بخوانید  4 نشانه‌ای که میگویید شما کبد چرب دارید | اگر این 4نشانه را دارید به دکتر مراجعه کنید

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید