زنان دستی قدرتمند در تبلیغات اسلامی در ایجاد گفتمان فرهنگی هستند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



سارا هاگی در گفتگو با گزارشگر بیشتراجرای پروژه فرهنگی زمینه ارتقا را فراهم کرد تایلندی به صبر و حقیقت در جامعه گفت: پویش سخن به منظور شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن توسط زنان ایران زمین از طریق تایلندی با صبر و حقیقت (حرف خوب) در قالب یک جشنواره دو قسمتی ، گفت و گویی برای ایجاد گفتمان و ارسال آثار برای زنان از طبقات و سنین مختلف برگزار شد.

وی در پاسخ به س reportال خبرنگار در مورد اهداف این پروژه گفت: “جشنواره هاروارد برای ایجاد گفتمان و فراهم آوردن فرصت های تبلیغاتی به اقشار مختلف زنان به منظور ترویج تبلیغات به طیف وسیعی از جامعه و به چالش کشیدن زنان از تمام سنین. “افراد مختلف می توانند حرفه خود را در موضوعات مختلف بیان کنند.

هاگی اظهار داشت: در واقع هدف اصلی این پروژه تبدیل افراد از مخاطبان عادی به مخاطبان تبلیغاتی است و همه اقشار در هر کجا که باشند می توانند صحبت کنند و گسترش پیدا کنند.

کارشناس فرهنگ زنان از تبلیغات اسلامی در استان اردبیل زنان را به قول امام راحل رهبران جنبش فراخواند و گفت: “در این دوران ، مهمترین وظیفه زنان ایجاد گفتمان است و این امر با حضور حداکثری امکان پذیر است. زنان در مناطق مختلف “

حق استفاده از ظرفیت فضای مجازی در عصر حاضر ، با توجه به تأکید مقام معظم رهبری وی خاطرنشان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود تأکید زیادی بر فعالیت های فضای مجازی و تأثیر آنها در عصر کنونی داشتند ، به طوری که با اجرای این طرح حداقل می توانیم رسالت مهم گفتمان سازی را با گفتگو با زنان انجام دهیم و بیان حرفه های خوب از آنها

این کارشناس فرهنگ زنان به نحوه اجرای این طرح در هاروارد اشاره کرد و گفت: جشنواره هاروارد در فضای مجازی برگزار می شود و نحوه ارسال آثار این است که شرکت کنندگان 1 تا 3 دقیقه با یکدیگر گفتگو کنند ، موضوعات مختلف از جمله ایجاد امید ، نشاط. حجاب و عفاف ، نماز ، راز و نیاز ، گفتگوی صمیمانه با خدا ، دلنوشته به امام زمان (عجیب) ، مقام معظم رهبری، عشق به وطن ، صبر ، صداقت ، امید و آرزو ، ابراز موفقیت ، احترام به والدین ، ​​معلمان و صدها موضوع دیگر به این جشنواره ارسال شد.

بیشتر بخوانید  بهترین زمان برای جلوگیری از عقب ماندگی ذهنی در نوزادان

وی گفت: این آثار به صورت فیلم ، صوتی ، کلیپ صوتی ، پادکست است و محدودیت سنی و موضوعی ندارد و یک نفر می تواند چندین اثر ارسال کند.

هاگی در پاسخ به س reportال خبرنگار در مورد جامعه هدف جشنواره گفت: طبقات مختلف زنان از جمله استادان ، معلمان ، کارمندان ، دانشجویان ، دانشجویان ، باسیست ها ، کارگران ، کارآفرینان ، هنرمندان و به طور کلی زنان در محیط های مختلف می توانند آثار را تهیه کنند و آدرس harfavard @ ardebil در تلگرام ، ایتا و اینستاگرام ارسال. از مخاطبان خواسته می شود تا دیگران را تشویق کنند که علاوه بر مخاطبان خود ، آنها را تسلیم کنند.

تعامل چهره به چهره در جامعه نقطه عطف جشنواره حرفه ای بود

این کارشناس فرهنگ زنان با اشاره به کسب رتبه برتر استان اردبیل در اجرای جشنواره ملی ، مهمترین راه موفقیت در این جشنواره رابط چهره به چهره با مردم عنوان کرد و گفت: ورود به جامعه و مردم و شخصی ارتباط و تعامل برای اشخاص حقیقی و حقوقی عامل اصلی موفقیت این پروژه این بود که بیش از 1900 اثر به جشنواره ارسال شده و این استان بالاترین رتبه را از نظر کمی و کیفی و شبکه در کشور کسب کرده است.

هاگی افزود: برگزاری جلسه ای با اعضای ستاد و توجیه آنها در چندین شیفت و تقسیم و انتخاب پیوندهای ظرفیت سازمان ، از جمله رابطه جمعیت زنان تحصیل کرده ، رابطه قرآن و رابطه مبالغپیوندهای فضای مجازی ، پیوندهای بین هیئت های مذهبی ، تمجیدها ، تعامل و برائت از شهرداران شهر ، تبرئه افراد با نفوذ و ارسال پیوندها و فیلم های نمونه از جشنواره از مهمترین اقدامات انجام شده برای جشنواره موفق در استان.

وی به تشکیل کارگروهی در جشنواره هاروارد در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: کارگروهی متشکل از افراد با نفوذ در واتس اپ، ایتا و پوشش فعالیتها و اطلاع رسانی تعامل با مدیران و معاونین در فرهنگ حوزه های علمیه خواهران استان ، تعامل با آموزش و پرورش و هدایت برنامه جشنواره و ارسال آن به تمام حوزه های آموزشی از اولویت های اجرایی در طرح.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

کارشناس اردبیل در زمینه تبلیغات اسلامی برای فرهنگ ، ارتباط مداوم با فعالان فرهنگی و تبلیغ به عنوان عامل مهمی در توسعه پروژه های فرهنگی اظهار داشت: ارتباط با مدیران گروه ها در فضای مجازی ، توجیه فردی برای افراد PV ، بارگذاری آثار با متن مناسب مخاطبان ، توجیه اعضای ستاد جنبش تبلیغات زنان ، جمعیت زنان تحصیل کرده ، شورای مذهبی زنان ، زنان قابل تقدیر ، مبالغ سمینارها ، اساتید و مدیران مutesسسات قرآنی ، معاونین حوزه های علمیه استان ها ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، انجمن اسلامی دانشجویان ، زنان مسئول نهادهای حاکم در دانشگاه ها ، بسیج زنان و فعالیت های تبلیغاتی غیر فرهنگی فعالیت های جشنواره یک سخنرانی است.

از ظرفیت جامعه زنان در شهرها نباید غافل شد

هاگی با تأکید بر تمرکززدایی و تمرکز بر ظرفیت شهرهای استان ، تعامل با بانوان تأثیرگذار فرهنگی و تبلیغی در شهرهای مرتبط را مهم دانست و افزود: ارتباط و تعامل با بانوان تأثیرگذار در شهرهای مرتبط برای اطلاع رسانی و ارسال آثار به جشنواره. کلیپی صوتی از کلیات و خلاصه های جشنواره را تهیه کنید و برای تسریع در درک آسان ، مکاتبه با تمام ادارات و سازمان ها برای مشارکت کارکنان زنان و فرصت های مربوط به زنان در جشنواره ، و همچنین مکاتبات مدیر کل امور زنان با همه ارگانها و م institutionsسسات هر روز 15 روز برای شرکت در جشنواره ، تشویق حضار و انتخاب و اعلام برندگان یک بار 5 نفر و اهدای هدایا ، تبلیغ شخصی به شخص دیگر و شخصاً برای تهیه آثار تشریفات برای زنان ، تکرارهای مکرر تبلیغات ، پیام ها ، خلاصه فیلم جشنواره ، لهجه با متن های مختلف کار بیار به منظور شرکت در جشنواره ، با توجه به مخاطبان در گروه های مختلف و فتوولتائیک ، به اجرای این پروژه توجه شد.

بیشتر بخوانید  ۴۵ مدل گلدان فلزی مدرن و زیبا برای خاص پسندان

در پاسخ به س aال خبرنگار در مورد راههای اشاعه و توسعه فرهنگ تایلندی وی گفت: “با توجه به اینکه این پروژه برای اولین بار با نتایج مطلوب و مشارکت زنان به منظور انتشار و اطلاع رسانی و بیان حرفه ها و سخنرانی ها در قالب های مختلف در کشوری با برنامه طراحی شده ما در نظر داریم مشارکت جامع تری از زنان در گروه های مختلف ، به ویژه اساتید و زنان و سخنرانان تأثیرگذار داشته باشیم.

این کارشناس با توجه به اینکه این طرح در جهت خود ادامه دارد ، ادامه داد تایلندی و ما در نظر داریم امید را در طول سال ایجاد کنیم ، فرصتهای تبلیغی را به گروههای مختلف زنان در مناسبت های ملی و مذهبی بدهیم و اگر مطالب با محتوای ارزشمند بیان شود ، تأثیر آن در تبلیغات عمومی ، به ویژه در فضای مجازی قابل توجه خواهد بود. .

یک کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی زنان در اردبیل به تشریح راهکارهای اجرای این طرح در ماه های آینده پرداخت و گفت: فاز اول این پروژه در قالب 1 تا 3 دقیقه بود اما اکنون که اجرای این طرح موفقیت آمیز بوده است . در آینده قصد داریم در زمینه تهیه فیلم های کوتاه ، انیمیشن ها ، فیلم های پرمحتوا و … برای جلب مخاطب کاربرد بیشتری داشته باشیم.

هاگی بر لزوم استفاده از ابزارهای هنری در تبلیغات تأكید كرد و گفت: “در اجرای پروژه گفتگو از ابزار هنری بیشتری در تبلیغات برای شناخت استعدادهای جوانان و جذب مخاطب استفاده خواهیم كرد” همانطور كه ​​در مرحله اول جشنواره بسیار بود استعدادها شناسایی و شبکه شدند آه تو وی به عنوان یک فعال فرهنگی شناخته شد و هفته آینده که به مناسبت 12 ژوئیه روز ملی حجاب و عفاف اعلام شد ، برنامه های این جشنواره در حوالی محور حجاب و عفاف برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید