زن، زندگی، آزادی؛ شعاری دروغین با هویت واقعی تروریسم و تجزیه طلبی



آنچه دیگران می خوانند:



به گزارش سراج24، محمد پارسا نجفی تحلیلگر سیاست بین الملل در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سراج24 گفت: مسئولیت اقدام تروریستی در میدان تقسیم استانبول بر عهده گروه تروریستی پ.ک.ک بر عهده دولت ترکیه است و بر اساس بیانیه رسمی این کشور، یک زن مسئول این حمله است.وی گفت: سازمان پ.ک.ک از زمان تأسیس خود در چند دهه پیش همواره از زنان در شاخه نظامی خود برای آموزش حملات انتحاری استفاده کرده است. مدل «پ‌ک‌ک» که در ابتدا به شکل مارکسیستی و کمونیستی شکل گرفت، ببرهای سیاه، شاخه نظامی ببرهای تامیل بود. ببرهای تامیل در شمال سریلانکا و ایالت تامیل نادو در هند که به نام آزادی دست به اقدامات تروریستی می زدند، شاخه ای نظامی به نام ببرهای سیاه داشتند که مسئولیت عملیات شورشیان را بر عهده داشت.

ارتباط نزدیک پ ک ک و رژیم صهیونیستی

نجفی با اشاره به اینکه الگوی گروه تروریستی پ.ک.ک ببرهای سیاه تامیل بود اما فقط زنان را مسئول عملیات انتحاری می دانست، افزود: به عبارتی سال ها قبل از داعش و موضوع کمربند انفجاری در عملیات های انتحاری، سازمان ببرهای سیاه انجام می داد. در مورد تامیل و گروه تروریستی پ.ک.ک. برای آشنایی بیشتر با این گروه تروریستی مدافع شعار آزادی زنان و زندگی آنها باید به ارتباط نزدیک این سازمان تروریستی با عبدالله اوجالان، رژیم صهیونیستی و جنبش های پانتور ترکیه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  بلیت‌ بازی استقلال و سپاهان لاکچری شد+ عکس

وی ادامه داد: پان ترک ها و پان کردها با یکدیگر رابطه هماهنگ و کاملاً وابسته ای دارند که فعالیت هر کدام باعث تشدید اقدامات دیگران و یا برعکس می شود. هم پان ترک ها و آتاتورک ها و گروه های نژادپرست پان کرد و هم حامیان مارکسیست اوجالان هر دو از رژیم صهیونیستی خط و نشان کشیدند. حتی در اواخر دهه 1990، زمانی که ارتش و سازمان امنیتی ترکیه در زمان نخست وزیری بولنت اجیت به دنبال عبدالله اوجالان بودند، تنها رژیمی که می دانست او در کجای کنیا پنهان شده بود، رژیم صهیونیستی بود. جالبتر اینکه عبدالله اوجالان با وعده زنده ماندن خود را تسلیم رژیم صهیونیستی کرد و برخلاف دیگر رهبران پ.ک.ک که در آن زمان اعدام شدند، اسرائیل عبدالله اوجالان را با این وعده که اعدام نخواهد شد به دولت ترکیه تحویل داد. و در نهایت سورپرایز مطابق با آنکارا کار می کند.

استفاده از زنان برای عملیات تروریستی – انتحاری

این تحلیلگر روابط بین الملل با اشاره به حمایت آشکار آمریکا از گروه تروریستی پ.ک.ک در عراق و سوریه تصریح کرد: اقدامات شاخه تروریستی این گروه در ایران مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای دیگر است. . جالب است که با وجود شعار «زنان، زندگی، آزادی» در سازمان تروریستی «پ‌ک‌ک» که عمدتاً برای گمراه کردن جامعه زنان به کار می‌رود، شاهد بودیم که در حادثه میدان تقسیم استانبول، زنان هر دو عامل خودکشی بودند. و در میان قربانیان، زنان زیادی در این حادثه دخیل بودند. بنابراین می توانید هویت واقعی شعار جعلی این گروه تروریستی را در میدان تقسیم استانبول ترکیه مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید  برای ماه رمضان خودت توی خونه بامیه درست کن | طرز تهیه بامیه خانگی خوشمزه و لذیذ به روش قنادی ها

هدف آمریکا در ترکیه؛ تغییر ماهیت رژیم ترکیه با کودتا

محمد پارسا نجفی تصریح کرد: نکته دیگر در مورد انفجار تروریستی در ترکیه این است که آمریکا تمایل زیادی به تغییر دولت ترکیه و رژیم اردوغان و استقرار یک دولت 100 درصد آمریکایی در ترکیه دارد نه اینکه مانند دوران جنگ سرد به آمریکا گرایش داشته باشد. برای همکاری با روسیه و ایران. در سال 2016 که موجی از انفجارهای تروریستی در استانبول و به ویژه آنکارا به راه افتاد و امنیت در این کشور به طور کامل مختل شد و حتی گردشگری و بخش هایی از زندگی روزمره مردم و تعطیلی گسترده مردم، روند مشابهی را شاهد بودیم. کودتای فتح الله گولن که در آمریکا زندگی می کند در سال 2016 روی داد. با توجه به این موضوع، آمریکا و رژیم صهیونیستی در تلاش هستند تا در هفته‌ها و ماه‌های آینده اقداماتی را برای تغییر ماهیت این رژیم در ترکیه انجام دهند. زیرا ترکیه در تحریم روسیه به خواسته های ناتو عمل نکرد و سعی کرد از رابطه با ایران و روسیه به عنوان وزنه متعادل کننده و سوپاپ اطمینان در روابط با آمریکا و اروپا استفاده کند.

حمایت اقلیم کردستان عراق از تروریسم

این کارشناس مسائل بین الملل در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در تلاش هستند تا از طریق اقلیم کردستان عراق و منطقه تحت رهبری مسعود بارزانی در ایران و ترکیه ناامنی ایجاد کنند تا به هدف تجزیه و استقلال کردستان دست یابند. 2016. البته این یک مزیت برای کردها در شهرهایی مانند; آنها دوکان، اربیل، حلبیه، دهوک و سلیمانی را نخواهند داشت، اما مسعود بارزانی و حزبش در راستای منافع رژیم صهیونیستی برای ایجاد ناامنی و تشتت در منطقه غرب آسیا تلاش می کنند. علاوه بر این، حزب حاکم اقلیم کردستان در روزهای اخیر خشونت علیه دانشجویان معترض به مسائل معیشتی را سرکوب کرده است که نشان می دهد مسعود بارزانی و حزب حاکم در اقلیم کردستان عراق از حقوق کردها حمایت نمی کنند. هر مورد به گونه ای و به شدت از تروریسم در کشورهای همسایه اقلیم کردستان از جمله ایران، ترکیه و بخش عربی عراق حمایت می کنند، بنابراین این کشورها ناامن هستند.

بیشتر بخوانید  گزارش روزانه بورس ؛ ریزش ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس

دیدگاهتان را بنویسید