زمین های ورزشی در محله های خوزستان شلوغ است



ایسنا / خوزستان نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم اینکه دولت باید کاری در مورد ورزش های همگانی انجام دهد اما شاهد شلوغی میادین ورزشی در مناطق خوزستان هستیم.

موتیبا یوسفی در حاشیه جلسه ورزش محله ای که امروز (24 تیر) با حضور فرماندار برگزار شد ، اظهار داشت: متاسفانه یکی از موضوعاتی که زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد ، ورزش همگانی است و نمونه بارز آن این است که ما زمین های فوتبال داریم که جوانان ما با کمترین انتظار از همان انگشت بازی می کنند ، که ممکن است استاندارد نباشد.

به گزارش ایسنا ، وی افزود: علی رغم اینکه دولت باید در مورد ورزش های همگانی کاری انجام دهد ، می بینیم که تعدادی از زمین های ورزشی محله خوزستان شلوغ است. علی رغم اینکه حدود 700 تیم ورزشی در همان زمینه ها کار می کنند و عمدتا این زمین های سفالی نیز به بحث فرهنگی و ورزشی کمک می کنند ، ما می بینیم که آنها روز به روز مشغول هستند.

سخنگوی اهواز گفت: قبلاً جلساتی در این زمینه داشتیم که بی نتیجه بود اما امروز جلسه دیگری با استاندار داشتیم که در آن تصمیم گرفته شد در سه بخش کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت مسائل را پیگیری کنیم. -مدت، اصطلاح. “برای مدت زمان کوتاهی ، زمین باید تثبیت شود و دیگر توسط غارتگران و اشغالگران اشغال نشود. سپس با وام هایی که پیگیری کردیم ، باید موضوع حفظ زمین مورد بحث قرار گیرد و سپس باید به منظور سوم حرکت کنیم. همچنین استفاده و مالکیت این زمین ها باید ثابت شود.

بیشتر بخوانید  ناهار شامی نخودچی درست کن، محشر میشه | طرز تهیه شامی نخودچی به روش محلی

یوسفی گفت: با توجه به اینکه این زمین ها دولتی هستند یا زمین هایی از نظر مالکیت ناشناخته هستند ، باید برای راه و شهرسازی به دولت برگردانده شود و سپس کاربری این زمین ها به زمین های ورزشی تبدیل شود. “و اینکه از خوزستان در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار گیرد و با توجه به وامهایی که برای توسعه ورزش اعطا کرده ایم ، می توانیم زمینهای محلات را به سطح زمینهای استاندارد و البته حفظ وضعیت فعلی.

وی افزود: اگر زمین های ورزشی را به محله های بخش خصوصی بدهیم یا مقدار کمی ارزش افزوده برای آن ایجاد کنیم به ضرر جوانانی است که با کمترین ثروت کار می کنند. بنابراین ، این زمین ها در همان حالت زمین باقی می مانند ، اما ما سعی خواهیم کرد قسمت روشنایی و سکوهای آنها را حل کنیم. البته سرانجام منابع تطبیقی ​​و مالی متعلق به دولت و وزارت ورزش ، استانداری ها و فرمانداری ها و … است. در شهرهای حوزه انتخابیه من ، مانند ویس ، مشکلاتی وجود دارد که معاون سیاسی فرماندار مجبور شده است برای جلوگیری از تصرف زمین جلسه ای تشکیل دهد.

یوسفی گفت: “پیشنهاد من این نبود که دوباره به تیم های ورزشی محلاتی که چندین هزار جوان را با دست خالی سازماندهی می کنند ، هزینه تحمیل کنم. این زمین ها باید در مالکیت اداره کل ورزش و جوانان باقی بماند و بسته و بخشی از ما همچنین منابع مالی را به عنوان نماینده تأمین کردیم ، اما در نهایت این وظیفه دولت است.

بیشتر بخوانید  مدیرعامل بیمه آسیا با مدیران و کارکنان معاونت امور استان ها و شبکه فروش دیدار کرد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید