زمین خواران کرج حاشیه مطمئنی ندارند – آژانس مهر ایران و اخبار جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، اسماعیل صارمی بعد از ظهر روز سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های زمین خواری در شهر کرج اظهار داشت: مقابله با سود و کارگزاران زمین نیاز به همکاری و تعامل همه کارکنان و مشارکت شهروندان دقیق و هوشیار دارد. البته ، با حمایت و همدلی همه نهادها با هم و توجه به خواسته های مردم ، همراه با اعمال دقیق و مقتدرانه قانون ، می توانیم در مبارزه با پدیده شوم ساخت و ساز غیرقانونی نتایج مطلوبی را بدست آوریم. “

وی گفت: به منظور حفاظت از بستر تولید مواد غذایی ، امروز 550 هکتار از اراضی کشاورزی در قسمت مرکزی شهر که از هم جدا شده بودند ، با حضور به موقع نیروهای جهاد و با دستور مقام دادگاه تخلیه شد.

مدیر جهاد کشاورزی از شهرستان کرج از آزادسازی 550 هکتار از اراضی مشارکتی تولید شده در ماهدشت ، اسماعیل آباد шоркала، خیابان جم و خیابان همت محمد و باغ فروهر ، با حضور نماینده دادستان و دستگاههای انتظامی این شهر ، روز سه شنبه ، 6 ژوئیه 1400 اعلام کرد و گفت که این عملیات شامل تخریب بیش از 509 تغییر کاربری غیر مجاز از قبیل دیوارها ، ساختمانها ، استخرهای شنا ، محوطه سازی و محل های دفن زباله. اینها مواد هستند.

وی خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی کرج برای کسانی که برای کسب درآمد بیشتر دیوار می سازند یا کلبه خانه می سازند کابوس است. ما آنها را جدی می گیریم و از مردم کرج خواسته ایم که از طریق سیستم جهاد کشاورزی 131 این اداره را در حفاظت از باغات و زمین های کشاورزی همراهی کنند و هرگونه تخلف در این زمینه را فوراً به فعالان جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید  چهره جدید و تمرینات سخت مازیار لرستانی در باشگاه جنجالی شد+ فیلم

دیدگاهتان را بنویسید