زمان پیش فروش بلیت های جاده ای نوروزی 1401 نوبت اعلام شد



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، حمیدرضا شهرکی سانوی در حاشیه دومین ویدئو کنفرانس سراسری سفر نوروزی به میزبانی استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، پیش فروش بلیت جاده ای نوروزی انجام شد. از 31 مارس آغاز خواهد شد.” و 50 درصد از حداکثر ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی را پیش فروش کنید.

وی گفت: این اقدام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به این دلیل است که اگر در ستاد کشوری بر خلاف تاج تصمیم گیری شود، تعهد و نارضایتی وجود ندارد.

شهرستان ثانویه یادآور شد: قبل از فوران تاج در نوروز سال 1398 بیش از هفت میلیون حرکت کشور در کشور به ثبت رسیده است.

وی تاکید کرد: علیرغم همه برنامه‌ریزی‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در مذاکرات سفر به نوروز، این امر منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و پیش‌بینی‌های لازم برای تغییرات احتمالی در برنامه‌ها برای ایمن‌سازی مسافران است. مطلوب.” در نظر گرفته شده اند.”

وی ادامه داد: تمام تلاش این سازمان بر این است که در تعطیلات نوروزی زمینی مناسب برای مسیری امن و مطلوب برای مردم فراهم کند.

شهرکی سانوی افزود: در حال حاضر 14 هزار اتوبوس، 24 هزار مینی بوس و 30 هزار پلاک عمومی از طریق اتحادیه ها، مراکز و شرکت های حمل و نقل در راه هستند.

وی ادامه داد: در جلسات مختلف هماهنگی و با توجه به رایزنی هایی که با وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه ارائه تسهیلات به رانندگان صورت گرفت، باید مشکلات و مشکلات آنها برطرف شود و در صورت نیاز به تعمیر ناوگان خودرویی، نسبت به انجام آن اقدام شود.

بیشتر بخوانید  تصاویری از فوران آتشفشان آسو در ژاپن / فیلم -

شهرکی سانوی افزود: در حال حاضر بیش از 98 هزار راننده در بیش از 2400 شرکت حمل و نقل ساماندهی شده و مسئولیت ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به شهروندان را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه در روش های نوروزی امسال قسمت های استانی در نظر گرفته شده است، گفت: در این روش ها به سفرهای درون استانی به منظور رعایت حقوق بشر و تردد بین شهرهای استان توجه ویژه ای می شود. “

به گفته شهرکی سناوی، هدف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یکسان سازی و تسریع در ارائه خدمات متناسب با شأن مردم است و این سازمان با توجه به نظارت ها همواره در تلاش است تا از وسایل حمل و نقل عمومی برای سفر ایمن استفاده کند.

وی یادآور شد: فرآیند رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در اتوبوس ها نصب شده است و مسافران می توانند از طریق سامانه متمرکز ترافیک و پلیس به شماره تلفن های اعلام شده تماس گرفته و یا پیامک ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید