مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان پیش ثبت نام برای سفر به سوریه اعلام شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا؛ علی رضا رشیدیان امروز در جلسه هیات مدیره سازمان حج و زیارت گفت: تمامی افرادی که قصد ثبت نام دارند می توانند با تماس با سامانه ziarat.haj.ir از روند ثبت نام مطلع شده و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در خصوص سفرهای نوروزی برای سفر به عراق و سوریه نیز گفت: برنامه ریزی لازم برای سفرهای نوروزی باید انجام شود و امیدواریم به زودی مردم در جریان روند کار قرار گیرند.

وی با اشاره به گسترش تاج جدید Omicron گفت: رعایت نکات بهداشتی در اعزام زائران به سفرهای زیارتی بسیار مهم است و همکاران باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در خصوص سفر عمره مفرد امیدواریم آغازی برای برپایی مجدد این سفر فراهم شود و زائران با توجه به شرایط ما و در تاریخ ما این سفر معنوی را آغاز کنند. مبنای عزت، عزت و سلامتی و امنیت است.» کتاب کامل و کاملی برای اعزام زائران در صورت اقامه مجدد عمره تألیف کرد.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با رجز خوانان اشاره کرد و افزود: بحث جهاد در فرمایشات رهبر معظم انقلاب بسیار مهم است چرا که از نظام دفاع می شود و انقلاب اسلامی گاهی جهاد می کند. . با جان و جهاد ادواری با مال و جهاد در جای دیگر «زبان باید مبنای عمل باشد، در این راستا امروز رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیینی تأکید ویژه دارند.

وی بیان کرد: در سازمان حج و زیارت که مجموعه ای فرهنگی با رویکرد دینی است، موظفیم از ظرفیت های زیارتی استفاده کنیم و در راستای تحقق ابلاغیه گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد تبیینی حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید  8 گرگ به چند نفر در این استان حمله کردند

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سازمان حج و زیارت گفت: اعتماد مردم یکی از بزرگترین گنجینه های این سازمان است و باید در حفظ و حراست از آن اهتمام جدی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این سازمان باید بتواند به منظور بهبود و ارتقای فعالیت ها و خدمات خود، روز به روز اقدامات پژوهشی و هدفمند را توسعه دهد، گفت: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در راستای بهبود روند اجرایی با تشکیل کارگروه های تخصصی است. و استفاده از ظرفیت.» و این توانایی کارشناسان و کارشناسان بود.

وی افزود: این اصلاح و تغییر روند در عمل بسیار مؤثر است، ضمن اینکه باید به هر تغییر و اصلاح مشاغل، دغدغه‌ها و مسائلی توجه کرد که البته با مشورت و همفکری قابل حل است و یا حداقل به نتیجه رسید.

رشیدیان افزود: حل مشکلات و دغدغه ها امری تدریجی است در حالی که خیلی ها می خواهند ناامیدی ایجاد کنند اما باید در مقابل هجمه ها مقاومت کرد و کارها را به سمت اصلاح و بهبود حرکت داد.

رهبر حج و زیارت با بیان اینکه باید بر کار به صورت مایع نظارت شود و پیشنهادات و نظرات کارشناسان شنیده شود، گفت: نحوه حضور در هر حرکت اصلاحی بسیار مهم است و همه باید مشارکت داشته باشند و در آنجا حضور داشته باشند. جایی نیست.” برای اجتناب از مسئولیت ها موضوع وظیفه باید انجام خوب باشد.

رشیدیان بیان کرد: امروز که کشور با تحریم و مشکلات اقتصادی مواجه است، بیش از گذشته به فعالیت های جهادی در همه عرصه ها نیاز داریم، بنابراین هر یک از ما در هر جایگاهی باید به این مهم اهتمام داشته باشیم؛ این مهم در همه عرصه ها و فعالیت های جهادی به شمار می رود. در عین حال باید با تبیین جهاد در برابر هجمه های مخرب دشمن به ارزش های اخلاقی، دینی و ملی انجام شود.

بیشتر بخوانید  تعداد قربانیان تب کریمه کنگو به 5 نفر افزایش یافت

مدیر کل غذا و تدارکات سازمان از آغاز آموزش 120 نفر با موضوع انبارداری خبر داد و گفت: پس از اتمام این آموزش ها و دوره ها تعدادی از این افراد برای ذخیره سازی انتخاب می شوند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *