زمان پخش فینال فینالیست های جوکر



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: شوی طنز جوکر سیامک انصاری که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است، مسابقه ای طنز است که در آن 8 شرکت کننده که همگی از هنرمندان مشهوری هستند، مدتی را در اتاقی بزرگ حبس کرده و اتفاقات جالبی را رقم می زنند. فینال سریال جوکر به صورت اختصاصی در دو قسمت ۶ ساعت بعد از ماه مبارک رمضان از پلتفرم فیلیمو پخش می شود.

بهترین های هر فصل به فینال جوکر دعوت می شوند و فینالیست ها بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شوند. تا این لحظه اسامی احتمالی دعوت شده به فینال جوکر به شرح زیر است:

امین حیایی، هومن حاجی عبدالهی، حامد آهنگی، مهران گفوریان و محمدرضا علیمردانی و عباس جمشیدی فر و یوسف تیموری در قسمت آخر سریال جوکر حضور دارند.

فینال جوکر چگونه برگزار می شود؟

در حالی که فصل پنجم جوکر به پایان رسیده است، دو فصل دیگر وجود خواهد داشت که در آن برندگان پنج فصل با هم رقابت خواهند کرد. فینال رئالیتی شو «جوکر» در دو فصل 5 قسمتی آماده می شود. زمان پخش این قسمت ها هنوز مشخص نیست و هر فصل شامل دو گروه قهرمان و خنده دار خواهد بود. به این ترتیب فینالیست های این پنج فصل در کنار برگزیدگان این فصل قرار می گیرند و در نهایت دو قهرمان برای «جوکر» معرفی می شوند. 16 شرکت کننده از پنج فصل گذشته در فینال جوکر شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید  مراجعه کنید | ویژگی های طولانی ترین تونل خاورمیانه از زبان فتح

مسابقه جوکر چیست؟

مسابقه جوکر میزبان یا میزبان یا جوکر به فارسی دارد. در هر فصل، چند هنرمند 6 ساعت فرصت دارند تا در خانه ای مجهز با برنامه های مختلف به یکدیگر بخندند و بدون اینکه به خودشان بخندند، آنها را از بازی حذف کنند.

فضای کلی اتاقی که شرکت کنندگان در آن حضور دارند و مسابقه در آن برگزار می شود، طراحی مشابه فضای خانه است و دارای اتاق نشیمن و آشپزخانه می باشد. علاوه بر اتاق برای شرکت کنندگان، اتاقی برای لوازم جانبی و آرایش نیز وجود دارد. شرکت کنندگان در طول بازی هر زمان که بخواهند به این اتاق می روند و از آنجا ابزار می آورند یا ظاهر خود را تغییر می دهند تا دیگران را بخندانند.

چه کسی میزبان مسابقات جوکر است؟

به نظر می رسد یک گزینه جدی تنها گزینه برای شما باشد. سیامک انصاری. بازیگر با حالتی خنده دار در سریال 90 شب در حالی که از رفتار وحشی ها گیج شده بود با بی احتیاطی به دوربین خیره شد. چنین شخصیتی اکنون قرار است مسابقه ای را در جوکر بازی کند که در آن خنده اساساً مجازات است.

بازیگران فصل اول سریال جوکر

امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبداللهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و غلامرضا نیکخواه

بازیگران فصل دوم جوکر

فصل دوم وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیر سلیمانی، بهنام تشکر، عباس جمشیدی و آرش نوذری

بازیگران فصل سوم سریال جوکر

رضا شفیعی جم و سیاوش چراغی پور و بابک نهرین و حمید لولایی تا میرطاهر مظلومی، علی استادی، سروش جمشیدی و امیر گفارمنش در ترسناک ترین و خنده دارترین قسمت ایرانی فصل سوم جوکر حضور دارند.

بیشتر بخوانید  وضعیت بازار طلا 6 مرداد 1401/یک پیش بینی مهم برای حباب سکه

بازیگران فصل چهارم سریال جوکر

سیدعلی صالحی، مهران رجبی و یوسف سجادی، یوسف تجموری، سیاوش مفیدی، پوریا پورسرک و شهاب عباسی

بازیگران فصل پنجم سریال جوکر

مهران گفوریان، مجید واشگانی، علی اوجی، اکبر عبدی، سیروس میمنت، حامد آهنگی و محمدرضا علیمردانی، علی مسعودی امیرحسین صدیق

آخرین بازیگران سریال جوکر

مهمانان فینال جوکر تاکنون امین حیایی، حامد آهنگی، مهران گفوریان، محمدرضا علیمردانی، عباس جمشیدی فر و یوسف تیموری هستند.


دیدگاهتان را بنویسید