زمان پخش ، داوران و نحوه ثبت نام در مسابقه



مسابقه تلویزیونی 77 ساعت جهت پخش در شبکه آموزش سیما به کارگردانی سعید ابوطالب با محوریت دانشجویان رشته های مهندسی و ترویج و توسعه مهارت های بین المللی فنی و حرفه ای برگزار می گردد.


رشته های شرکت کننده در این مسابقه شامل گروه های صنعت، مکانیک، الکترونیک، تاسیسات و … می باشد.


مسابقه «۷۷ ساعت» شامل بخش‌های میدانی و استودیویی است و تابستان امسال توسط یک گروه بزرگ در شبکه آموزش تولید می‌شود تا پاییز به آنتن برسد.


کاوه خداشناس و شهرزاد کمال زاده به عنوان مجری در مسابقه تلویزیونی 77 ساعت معرفی شدند


مسابقه 77 ساعت


داوران و بازیگران مسابقه ۷۷ ساعت


لیست بازیگران این مسابقه تاکنون :


  • ارسلان قاسمی

  • سپند امیر سلیمانی


کاوه خداشناس و شهرزاد کمال زاده مجری بازیگران «۷۷ ساعت» هستند و مجید افشاری، ارسلان قاسمی، سپند امیرسلیمانی، شیدا یوسفی، سولماز حصاری، نگین معتضدی و آرام جعفری چهره‌هایی هستند که سرگروهی تیم‌های مختلف شرکت کنندگان را برعهده دارند.


لیلا اوتادی و رامتین خداپناهی نیز در کنار دو کارشناس دانشگاهی دکتر عجمی و دکتر اسماعیلی، این مسابقه را داوری می‌کنند.


مسابقه 77 ساعت


نحوه ثبت نام در مسابقه 77 ساعت


علاقمندان می توانند در گروه های سه نفره با نام دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی در سامانه 77hours.ir اقدام به ثبت نام نمایند.


ابوطالب که این روزها «شام ایرانی» را در شبکه نمایش خانگی و مسابقه «هفت روز و هفت ساعت» را در شبکه نسیم دارد، سال ۹۱ مسابقه «سرزمین دانایی» را به عنوان اولین رئالیتی شو در تلویزیون داشت و با «۷۷ ساعت» تجربه مشابهی را رقم خواهد زد.


سعید ابوطالب کارگردان «۷۷ ساعت» اخیرا گفته که ضبط این مسابقه به دلیل جمعیت بالای افراد حاضر در صحنه و وضعیت قرمز استان مازندران مدتی است که متوقف شده است.


سعید ابوطالب در مورد اینکه مسابقه 77 ساعت چند قسمت دارد ، گفت : مسابقه «۷۷ ساعت» بیش از ۷۰ قسمت دارد، ما قصد داریم با شروع پیش تولید مجدد، ادامه مسابقه را از اوایل دی ماه آغاز کنیم نا بتوانیم این مسابقه را در عید نوروز به پخش برسانیم اما باید اجازه کار به ما داده شود تا بتوانیم کار را ادامه بدهیم چراکه به دلیل پیوستگی قسمت‌ها امکان پخش قسمت‌های ضبط شده وجود ندارد.


منبع : مهر ، خبرگزاری صبا


بیشتر بخوانید  دانشمندان هندی یک گیاه ضد پیری کشف کردند

دیدگاهتان را بنویسید