مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان پخش ، خلاصه داستان و بازیگران سریال دعوت نحس

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



سریال دعوت نحس ساخته ی علیرضا افخمی روی آنتن خواهد رفت


محمودرضا تخشید از بازگشت علیرضا افخمی به تلویزیون پس از چهار سال به تلویزیون با یک سریال ماورایی با نام «دعوت نحس» خبر داد.


محمودرضا تخشید تهیه‌کننده تلویزیون با اعلام این خبر که علیرضا افخمی کارگردان پس از چهار سال دوری از تلویزیون قرار است با یک سریال ماورایی یه سیما بازگردد، اظهار کرد: علیرضا افخمی کارگردان سینما و تلویزیون قرار است به زودی سریال ماورائی «دعوت نحس» را جلوی دوربین می‌برد.


وی ادامه داد: این فیلمساز پیشتر با ساخت «او یک فرشته بود»، «پنجمین خورشید» و… نشان داده بود در این ژانر از توانایی خوبی برخوردار است.


به گفته این تهیه‌کننده، علیرضا افخمی علاوه بر کارگردانی، نویسندگی پروژه را نیز برعهده دارد.


تخشید با اشاره به اینکه این سریال در صورت فراهم شدن شرایط یکی از گزینه‌های ماه رمضان سال آینده تلویزیون خواهد بود، عنوان کرد:


سریال دعوت نحس


بازیگران سریال دعوت نحس


لیست بازیگران سریال دعوت نحس:


  • درینا صادقى

  • مینو آذرمگین

  • نازنین هاشمى

  • دینا هاشمى

  • میلاد میرزایى

  • رضا توکلى

  • نسرین نکیسا

  • آرش مجیدى


سریال دعوت نحس


داستان سریال دعوت نحس : در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: مائده و زهره دختر عمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت مى‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای مى‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا شود. با پیوستن محسن، خواستگار قبلى مائده، به این جمع حوادثی رقم مى‌خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون مى‌کند.


زمان پخش سریال دعوت نحس نیز پس از پایان فیلمبرداری پروژه اعلام خواهد شد


تعدادی از عواملی که در این سریال همکاری دارند عبارتند از مدیر گروه تصویربردارى: علیرضا رنجبران، دستیار اول کارگردان: اکبر نصیرى‌جوزانى، برنامه‌ریز: مهدى آقایى، طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه: محسن شریفی، طراح لباس: مژگان عیوضی، صدابردار: فرشید احمدی، تدوین: افسانه افخمی، منشی صحنه: آرزو نیکپور، مدیر تولید: فرهاد کی‌نژاد، جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ: امیر ولی‌خانی، عکاس و پشت‌صحنه: پریسا افخمی، طراح بدلکاری: کیوان رضایی، مدیر تدارکات: اکبر مهری، جانشین تولید: رضا زنجانیان‌وفا.


بیشتر بخوانید  بیوگرافی دختر جواد خیابانی و همسرش
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *