زمان و مکان مبارزه هالک ایرانی با مارتین فورد اعلام شد


داستان مبارزه مارتین فورد با هالک ایرانی

صیاد گریبی ملقب به هالک ایرانی و مارتین فورد به زودی به مصاف هم می روند و این مسابقه یکی از موردانتظارترین و هیجان انگیزترین مبارزات بوکسی است که در فروردین ماه برگزار می شود.

صیاد گریبی معروف به هالک ایرانی و مارتین فورد ملقب به وحشتناک ترین مرد روی زمین در 2 آوریل 1401 در لندن با هم خواهند جنگید.

داستان دعوای هالک و مارتین فورد


دعوای هالک ایرانی و مارتین فورد شنبه 4 آوریل[ حَمَل ] 1401
13/1/1401


تاریخچه مبارزه هالک و مارتین فورد / زمان مبارزه مارتین فورد و سجاد گریبی

زمان مبارزه مارتین فورد و سجاد گریبی


تاریخچه مبارزه مارتین فورد و سجاد گریبی 2 آوریل 2022، شنبه
2 – 4 – 2022


تاریخچه مبارزه هالک و مارتین فورد / زمان مبارزه مارتین فورد و سجاد گریبی

محل مبارزه مارتین فورد و سجاد گریبی

این مبارزه بزرگ در ورزشگاه O2 لندن با ظرفیت 20 هزار نفر برگزار می شود. این نبرد که قرار بود خیلی زودتر در سال 2018 انجام شود، اکنون در آوریل 2022 برگزار می شود.

به گزارش اسپورت بیبل، این دو ورزشکار تاکنون در هیچ رشته ورزشی رسمی شرکت نکرده اند، اما فورد چندین سال است که علاوه بر بدنسازی به تمرین MMA نیز می پردازد.


تاریخچه مبارزه هالک و مارتین فورد / زمان مبارزه مارتین فورد و سجاد گریبی

مارتین فورد

مارتین فورد در 5 ژوئن 1982 در استافوردشایر انگلستان به دنیا آمد. مارتین از دوران کودکی توانایی های طبیعی ورزشی خود را نشان داد و در بسیاری از ورزش ها و در سطح حرفه ای برتری یافت.

پدرش استفان و مادرش لورن است و او تنها یک خواهر دارد. قد مارتین فورد 203 سانتی متر است.


تاریخچه مبارزه هالک و مارتین فورد / زمان مبارزه مارتین فورد و سجاد گریبی

سجاد غریبی

سجاد غریبی متولد 28 آذر 1370 در اهواز است اما در بوشهر بزرگ شده و در همان شهر زندگی می کند. وی مجرد و دارای مدرک بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر است.

بیشتر بخوانید  هواپز چیست و چه کاربردی دارد ؟

سجاد تمرینات خود را از سال 1386 آغاز کرد، از سال 1388 پاورلیفتینگ را آغاز کرد و از سال 1393 در رشته بدنسازی مشغول به تحصیل شد. او به بوکس نیز علاقه دارد.

او 9 سال است که پاورلیفتینگ انجام می دهد. وی در سال 1389 به عنوان قوی ترین سراب به مدال طلا دست یافت و پس از یکسری مسابقات، عضله کمرش را پاره کرد و طبق دستور پزشک از انجام ورزش های سخت منع شد…» افزود: وزنه می زد. 180 کیلوگرم ، اما به دلیل ورزش های بوکس و پرسینگ که به کبدش رسید و وزنش را به 155 کیلوگرم رساند.


تاریخچه مبارزه هالک و مارتین فورد / زمان مبارزه مارتین فورد و سجاد گریبی

قوانین هالک ایرانی و مارتین فورد

قوانین مسابقه سجاد گریبی و مارتین فورد به این صورت است که مبارزه آنها در چهار راند دو دقیقه ای برگزار می شود و این مسابقه مورد تایید فدراسیون حرفه ای بوکس قرار گرفت. این نبرد در رینگ 24 فوتی برگزار می شود و داوران به دو مبارز از داوران کنار رینگ امتیاز می دهند. اگر یکی از حریفان در حین مسابقه نتواند دیگری را ناک اوت کند یا داور در وسط مسابقه متوقف نشود، داوران در پایان راند چهارم برنده را اعلام خواهند کرد.

سجاد گریبی 30 ساله درباره دیدارش با مارتین فورد گفت: «من چیزی برای از دست دادن ندارم. وقتی کسی چیزی برای از دست دادن نداشته باشد بسیار خطرناک می شود. من برای مبارزه بسیار بی تاب هستم. شدت ضربات به حدی است که با درد شدید می خوابم. تمام تمرینات من در این ماه شامل مقاومت در برابر ضربه و قدرت ضربه بود. من برای سهم ایران می جنگم، مرغ همسایه همیشه غاز است.

بیشتر بخوانید  اصول صحیح پوساندن کودهای حیوانی 


دیدگاهتان را بنویسید