زمان و مکان تشییع پیکر مجید اوجی مشخص شد



تشییع پیکر مجید اوجی از مقابل مسجد بلال


به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، پیکر زنده‌یاد مجید اوجی، تهیه‌کننده باسابقه تلویزیون فردا ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد بلال به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا تشییع می‌شود.


مجید اوجی پس از تحمل یک دوره بیماری، روز گذشته دار فانی را وداع گفت.


وی سابقه تهیه‌کنندگی آثاری چون «سفر سبز»، «به سوی افتخار»، «باغ سرهنگ»، «همسایه‌ها»، «توطئه فامیلی»، «دردسر»، «تا رهایی»، «نشانی» را در کارنامه کاری خود داشت و «مرضیه» آخرین همکاری وی با تلویزیون بود که در ماه محرم پخش شد.


علت درگذشت مجید اوجی


مجید اوجی به دلیل سکته قلبی از بین ما رفت، البته مجید اوجی سالهای سال با بیماری سرطان لنف دست و پنجه نرم می کرد و سکته قلبی هم ناشی از ضعیف شدن بدن بر اساس سرطان بود.


مهران مهام تهیه کننده تلویزیون درباره دلیل و چگونگی فوت مجید اوجی تاکید کرد: وی به دلیل سکته قلبی از بین ما رفت، البته اوجی سالهای سال با بیماری سرطان لنف دست و پنجه نرم می کرد و سکته قلبی هم ناشی از ضعیف شدن بدن بر اساس سرطان بود.


مهام پیرامون مراسم تشییع مجید اوجی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که هرچه سریع تر تمامی مراحل برای برگزاری تشییع طی شود، حتی با مدیرعامل بهشت زهرا نیز صحبت های نهایی صورت گرفته و هم اکنون تنها تایید ارشاد مانده است.


مهران مهام، تهیه‌کننده تلویزیون، ضمن تأیید خبر درگذشت مجید اوجی اظهار داشت:


«متاسفانه مجید اوجی عزیز را که یکی از بهترین تهیه‌کنندگان رسانه بود از دست دادیم و جا دارد به خانواده تلویزیون و همسر عزیزشان سرکار خانم فلورا سام این اتفاق ناگوار رو تسلیت بگویم.»

بیشتر بخوانید  خلاصه داستان فیلم سینمایی مارموز + پشت صحنه این فیلم


بیشتر بخوانید:


مجید اوجی همسر فلورا سام درگذشت + علت فوت


مجید اوجی کیست ؟ اطلاعات مهم درمورد زندگی مجید اوجی


علت درگذشت و بیماری مجید اوجی


علت مرگ و بیماری مجید اوجی همسر فلورا سام چه بود؟


دیدگاهتان را بنویسید