مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان و ساعت پخش ستایش از شبکه ای فیلم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: سریال پرطرفدار «ستایش» پس از پایان سریال آنام وارد شبکه آی فیلم شد. این سریال را می توانید هر شب به جز پنجشنبه ساعت 22 جمعه 23 اردیبهشت 1401 تماشا کنید و در ساعت 18 و 14 تکرار و بازپخش می شود.

احتمالاً آغاز این سریال جمعه 23 اردیبهشت 1401 است

فصل اول سریال ستایش با بازی بازیگرانی چون داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، مهدی پاکدل، رامسین کبریتی، حدیث میرامینی، فریبا نادری، رابعه اسکویی و.

ستایش سریال ایرانی در سه فصل به کارگردانی سعید سلطانی و نویسندگی سعید مطلبی انجام می شود. فصل اول این سریال در سال 1389، فصل دوم در سال 1393 و فصل سوم در سال 1398 از شبکه سه پخش شد.

تولید فصل اول آن از سال 1388 آغاز شد و در سال 1390 به پایان رسید و داستان فصل اول سریال «استاجش» درباره دختر جوانی به نام استاژش است که برای نجات برادرش از خطری که پس از فرار او را تهدید می کرد. از خدمت سربازی، دوستی است که برادرش طاهر فردوف پناه گرفته و با هماهنگی برادرش را به مرز رساند.

محمد برادر ستایش در مرز کشته شد و طاهر به زندان افتاد. در نهایت با رضایت خانواده محمد از زندان آزاد شد و چون شیفته ستایش بود با وجود مخالفت خانواده و خانواده ستایش و علیرغم میل باطنی ستایش با او ازدواج کرد و صاحب دو دختر و یک دختر شد. فرزند پسر. طاهر، همسر ستایش، داستان حسادت زن برادرش (انیس، همسر صابر) را که برادر بزرگتر او و در واقع پسر بزرگ حشمت فردوف (پدر طاهر فردوف) به شمار می رفت، بر اساس پدر شدید طاهر دنبال می کند. عشق به او و ثروتش.و ثروت زیادی داشت، متهم به حمل مواد مخدر شد و پس از فرار از دست مامور در کما تصادفی درگذشت.

بیشتر بخوانید  اسامی نفرات برتر 1400 کنکور سراسری اعلام شد


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *