زمان واریز یارانه نقدی تیر



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: جایگزینی یارانه نقدی با کالابرگ موضوعی بود که در هفته های اخیر توسط اعضای تیم اقتصادی دولت مطرح شد. اما ابراهیم رئیسی در جلسه صبح امروز ستاد هماهنگی اقتصادی تاکید کرد که یارانه مالی فعلا ادامه دارد و خبری از کالابرگ نیست.

در همین راستا رئیس دولت سیزدهم به تیم اقتصادی دولت دستور داد تا یارانه افرادی که صلاحیت آنها در بررسی ها تایید شده است را به سرعت و بدون وقفه پرداخت کنند. وی گفت: ایرادات بررسی و پرداخت یارانه نیز با توجه به شاخص ها در نظر گرفته شد.

اما از زمان یارانه نقدی مرحله 137 چیزی نگفت و جزییات پرداخت سری جدید را برای هفته آینده گذاشت.

البته پیش از وی مسئولان سازمان هدفمندی یارانه ها پیش بینی کرده بودند که یارانه و معیشت تیر 1401 روز دوشنبه بیستم همین ماه پرداخت شود. بررسی پرداخت های دولتی در مراحل قبلی نیز مؤید این موضوع است.

یارانه تیر 1401 به چه کسانی تعلق می گیرد؟

اگر در مراحل 135 و 136 یعنی اردیبهشت و خرداد یارانه مالی دریافت کرده اید باید در تیرماه یارانه 300 و 400 هزار تومانی را انتظار داشته باشید. اما اگر جزو محرومان یا بازماندگان هستید و اعتراض خود را در سامانه وزارت کار ثبت کرده اید. باید منتظر ادامه و نتیجه نهایی باشید.

در نهایت اگر سازمان هدفمندی یارانه ها شما را در دهک اول تا نهم قرار دهد، در این مرحله یارانه مشخص شده را نیز دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید  شیوع گسترده آبله میمونی در یک استان ایران؟ / ۴۰ مورد مشکوک گزارش شد

اما اگر گردش حساب شما در سال گذشته بیش از 300 میلیون تومان باشد، به خارج از کشور سفر کرده اید یا در طول سال گذشته خودرویی خریداری کرده اید که قیمت آن بیش از 300 میلیون تومان است، احتمالاً تحت نظارت وزارتخانه خواهید بود. کار و کارشناسان سازمان هدفمندی یارانه ها در دهک دهم. در چنین شرایطی از دریافت یارانه 300 هزار تومانی محروم می شوید.


دیدگاهتان را بنویسید