مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان واریز یارانه رمضان | شرایط واریز یارانه رمضان اعلام شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: ماه مبارک رمضان شروع شده و تقریبا تا اواسط اردیبهشت ادامه خواهد داشت. علاوه بر یارانه هایی که به دلیل همزمانی با این ماه پرداخت می شود، امکان واریز یارانه ماه مبارک رمضان نیز وجود دارد.

ماه مبارک رمضان شروع شده و تقریبا تا اواسط اردیبهشت ادامه خواهد داشت. علاوه بر یارانه هایی که به دلیل همزمانی با این ماه پرداخت می شود، امکان واریز یارانه ماه مبارک رمضان نیز وجود دارد.

تا پایان ماه مبارک رمضان دو یارانه طبق روال ماه های گذشته پرداخت می شود. اولین واریز یارانه نقدی فروردین ماه است.

واریز دوم مربوط به یارانه اول اردیبهشت است. خانواده ها تا پایان عمر 10 اردیبهشت ماه یارانه مالی دریافت می کنند.

واریز یارانه نفقه مانند دوره های گذشته به حساب خانوارهای یک نفره 55 هزار تومان، دو نفره 103 هزار تومان، سه نفره 138 هزار تومان، چهار نفره 172 هزار تومان و پنج نفره و … است. 205000 تومان.

در این ماه، هفدهمین قسط مرحله دوم وام میلیونی این ماه از حساب سرپرستان خانوارهای دریافت کننده این وام کسر می شود.

علاوه بر این دو یارانه، امکان پرداخت یارانه ماه مبارک رمضان نیز وجود دارد. سال گذشته دولت چندین ده نفر از مشمولان یارانه را تامین مالی کرد.

وی در چند ماه گذشته به مناسبت 22 بهمن و عید نوروز یارانه های مالی را تا دهک های اول پرداخت کرد. یارانه 22 بهمن 100 هزار تومان بود که به حدود 32 میلیون نفر رسید.

بیشتر بخوانید  کشف کالای قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال در پاوه

یارانه نوروزی 150 هزار تومان بود که به حساب سرپرستان بیش از 12 میلیون خانوار واریز شد. این افراد کسانی بودند که نه سهمی از عدالت داشتند و نه سودی به دست آوردند.

سال گذشته بسته حمایتی ویژه ماه مبارک رمضان به حساب 60 میلیون واجد شرایط واریز شد. این یارانه احتمالا در روز عید فطر پرداخت می شود.

زمان پرداخت یارانه ماه مبارک رمضان 1401

یکصد و سی و چهارمین مرحله یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی مربوط به فروردین ماه (رمضان) با افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجو با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت 24 شنبه 20 فروردین ماه 1401. بلند شد.

شایان ذکر است که پس از شیوع ویروس کرونا در ایران، دولت تصمیم گرفت علاوه بر حمایت از شرکت‌ها و افراد آسیب‌دیده، یک میلیون تومان وام به حساب تمامی ۲۳ میلیون خانواده یارانه‌ای واریز کند.

با این تصمیم دولت در مجموع 23 هزار میلیارد تن وام به یارانه بگیران واگذار کرد.

سازمان هدفمندی یارانه ها تصمیم دارد اقساط وام یک میلیون تومانی را از یارانه افراد کسر کند.

شروع بازپرداخت جنگ این ساختمان در تیرماه 1399 بوده است و قسط 22 در فروردین رد می شود.

کسر بیست و دومین قسط تاج وام از یارانه بگیران

من باید بگویم؛ پیش بینی شده است هر ماه مبلغ 35100 تومان از کل یارانه هر خانوار کسر شود.

مدت بازپرداخت تاج تسهیلات نیز 30 ماهه است.

پرداخت یارانه به گندم و نان

پیش از این یارانه گندم به واردکنندگان داده می شد، اما مقرر شد این یارانه به نانوایان تعلق گیرد. در بحث داروها، یارانه داروها برای خرید افراد توسط شرکت های بیمه به داروخانه ها پرداخت شود.

بیشتر بخوانید  وزارت خزانه داری آمریکا هفت مقام چینی را به لیست تحریم ها اضافه کرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

برای نهاده های دامی که بر قیمت گوشت تاثیر می گذارد یارانه ویژه پرداخت می شود و این یارانه فقط برای 7 دهک اول تعلق می گیرد.

جعفر گادری با بیان اینکه لغو ارز 4200 تومانی مشروط به تهیه کارت های اعتباری و اقدامات انجام شده برای تهیه و صدور این کارت ها برای اعطای یارانه به مصرف کنندگان است، اظهار کرد: ابتدا باید تاکید کنم که یارانه دارو و نان به هیچ وجه به هیچ وجه نمی باشد. حذف شود یا خریداری شود داروخانه ها یا نانوایی ها در حال تغییر هستند.

وی افزود: پیش از این یارانه گندم به واردکنندگان داده می شد اما قرار شد پس از این یارانه به نانوایان تعلق گیرد. در بحث داروها، یارانه داروها برای خرید افراد توسط شرکت های بیمه به داروخانه ها پرداخت شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر اینکه کارت نان نخواهیم داشت و کارت های ویژه صادر نمی شود، ادامه داد: مردم با کارت حساب بانکی عادی خرید می کنند و در این شرایط مشخص است از چه زمانی. خرید انجام شده و امکان قاچاق دارو و آرد و … وجود نخواهد داشت.

قادری در پاسخ به این سوال که یارانه دارو و نان شامل چه دهک هایی می شود، به ایلنا گفت: در حوزه اعطای یارانه نان و دارو بین افراد تفاوتی وجود ندارد و بین فقیر و غنی تفاوتی وجود ندارد. بسته به شغل نانوایی ها و داروخانه ها به آنها یارانه پرداخت می شود.

وی از پرداخت یارانه گوشت خبر داد و گفت: قرار است یارانه ویژه موسسات دامپروری که بر قیمت گوشت تاثیرگذار است پرداخت شود و یارانه فقط برای 7 دهک اول تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید  پیشرفت و توسعه امروز ایران مدیون وحدت تمامی اقوام، ادیان و مذاهب است

یکی از اعضای کمیسیون تلفیق مجلس ادامه داد: در واقع یارانه دارو و نان کل جامعه را پوشش می دهد اما یارانه نهادهای دامپروری فقط دهک اول تا هفتم را در بر می گیرد.

گادری تاکید کرد: در این شرایط نیازی به صدور کارت جدید نیست و افرادی که درگیر یارانه به موسسات دامپروری و در واقع یارانه گوشت هستند، شماره حساب خود را منتشر و ثبت کنند. البته جزییات این موضوعات هنوز قطعی نیست و نهادهای ذی صلاح باید اطلاع رسانی کنند.

وی با اشاره به اعلام افزایش نرخ یارانه نقدی از سوی دولت، گفت: اگر یارانه نهاده های دامی (به نام یارانه گوشت) به صورت مستقیم به شهروندان ارائه و پرداخت شود، به معنای افزایش نرخ یارانه است. هفتم را افزایش می دهد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *