زمان واریز عیدی 1400 مستمری بگیر + مبلغ عیدی اعلام شد



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، اگرچه عیدی کارکنان و مستمری بگیران با حقوق بهمن ماه پرداخت می شود، اما واریز عیدی بازنشستگان از بیمه تامین اجتماعی مشخص نیست و زمان واریز هر سال متفاوت است.

معاون بیمه ای مجلس شهرداری چند روز پیش اعلام کرد که «واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در انتظار تصویب در هیات وزیران است. به محض کسب موافقت هیئت وزیران، در اسرع وقت حقوق بازنشستگان را پرداخت می کنیم.»

معاون اول رئیس جمهور امروز شرایط پرداخت عیدی کارمندان و مستمری بگیران را اعلام کرد. بر این اساس پیش بینی می شود طی یکی دو روز آینده عیدی مستمری بگیران پرداخت شود. قبل از آغاز ماه مارس.

مبلغ عیدی 1400 چقدر است؟

پیش از این مبلغ عیدی مستمری بگیران و مستمری بگیران اجتماعی یک میلیون و 600 هزار تومان اعلام شده بود. اما این مبلغ عیدی مجردهاست. معاون اول رئیس جمهور از اضافه شدن مبلغ 550 هزار تومان به عنوان حق عائله مندی و یک فرزند به این مبلغ خبر داد.

یعنی افراد متاهل به ازای هر فرزند 400 هزار تومان کمک عائله مندی و مبلغ ویژه 150 هزار تومان دریافت می کنند. یعنی عیدی متاهل دو میلیون تومان و عیدی متاهل دارای فرزند دو میلیون و 150 هزار تومان است.

یک میلیون و 600 هزار تومان عیدی کیست؟

با تصمیم دولت به کلیه دستگاه های اجرایی، نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی ایران اجازه داده می شود کارکنان خود (رسمی، دائم، پیمانی، رسمی، پیمانی و موقت) و اساتید دانشگاه را به کار گیرند. و موسسات آموزش عالی و بازپرسان و قضاتی که به صورت تمام وقت مشغول به کار هستند (به استثنای کارگرانی که در کارگاه هایی که قانون کار برای آنها وجود دارد) مبلغ یک میلیون و 600 هزار تن را عیدی می پردازند.

بیشتر بخوانید  مسکو: ما در حال کنترل آتش سوزی در خط تماس در منطقه قره باغ هستیم

سال گذشته میزان عیدی کارمندان یک میلیون و 500 هزار تن بوده و تنها 100 هزار تن افزایش یافته است.

مبلغ عیدی بازنشستگان

همچنین مستمری بگیران، مستمری بگیران، مقرری از کارافتادگی، حق ارث کارکنان متوفی مشمول صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی ارتش و سایر صندوق های بازنشستگی و همچنین ایثارگران و جانبازان دارای معلولیت در مجموع یک میلیون و 600 هزار تومان دریافت کردند. انجام دادن.

همچنین مبلغ 400000 تومان به عنوان کمک عائله مندی به مبلغ فوق اضافه می گردد. به ازای هر فرزند تحت تکفل مبلغ 150 هزار تومان به حساب اشخاص حقیقی واریز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید