زمان واریز سود سهام عدالت مشخص شد



آنچه دیگران می خوانند:

دستیار ویژه رئیس سازمان بورس عدالت تقسیم می کندپایان آذر ماه زمان جدیدی برای واریز سود است عدالت تقسیم می کند او اعلام کرد. در توافق حدادی آمده بود: سازمان بورس با اعضای هیات مدیره شرکت های سود سهام عدالت عدالت تقسیم می کند در صورت عدم موفقیت از طریق کمیسیون تخلفات جزئی حل می شود.سود امسال عدالت تقسیم می کند این بیش از 2 برابر سود سهام پرداخت شده در سال گذشته است. بر این اساس شورای عالی بورس تصمیم گرفت سود در دو مرحله پرداخت شود که مرحله اول تا پایان آذرماه و مرحله دوم تا پایان اسفندماه خواهد بود.

وی افزود: اکثر شرکت های سهامی باید تا پایان آذرماه سود مجامع خود را به سهامداران پرداخت کنند. تاکنون برخی شرکت ها قول داده اند که این سود را به طور کامل واریز کنند، برخی دیگر تا پایان هفته و برخی دیگر تا پایان آذرماه.
را
حدادی در پایان خاطرنشان کرد: مبلغ نهایی فاز اول سهام عدالت پس از پرداخت شرکت ها مشخص و از طریق سامانه سجام به حساب سهامداران واریز می شود. سازمان بورس با اعضای هیأت مدیره شرکت هایی که براساس سرمایه سود سهام پرداخت نمی کنند از طریق کمیسیون تخلفات برخورد خواهد کرد.

تاریخ های مختلفی برای واریز فاز اول سود سهام عدالت اعلام شده است. پیش از این رئیس سازمان خصوصی سازی از واریز فاز اول سود سهام عدالت تا 24 آذرماه خبر داده بود.

بیشتر بخوانید  مطهری: قراردادم تمام شد ، با مددی سر یک میز نمی نشینم / اگر مقابل نفت بازی کنیم به عشق هواداران خواهد بود - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم


دیدگاهتان را بنویسید