زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شد



بر اساس گزارش ها شمانیوز: احسان خاندوزی امشب در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: واریز سود قانونی از 20 اسفندماه به حساب اشخاص حقیقی واریز می شود. دامنه رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم طرح منطقه آزاد را در شهریور 1401 به صورت رسمی راه اندازی کنیم، افزود: تصویب طرح جامع منطقه آزاد باید تا شهریور به اتمام برسد و اخیرا وام 50 میلیارد تنی برای هفت منطقه آزاد جدید در نظر گرفته شده است. تایید شده. مصوبه دولت هفتمین وام اعطایی متعلق به منطقه آزاد اینچه برون است.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به واردات کالاهای اساسی به استان گلستان یادآور شد: طبق هماهنگی های انجام شده، واردات کالاهای اساسی از طریق کشورهای CIS در سه استان شمالی کشور فراهم و ظرفیت های گمرکی افزایش می یابد. و ترانزیت در این منطقه انجام خواهد شد.

خاندوزی با بیان اینکه شاخص ارتباطات مالیاتی در استان گلستان مطلوب است، گفت: گلستان استانی مبتنی بر کشاورزی است و خوشبختانه فرار مالیاتی در این استان بسیار ناچیز است.

وی با اشاره به وضعیت کارکنان موسسه مالی اعتباری کاسپین گفت: اولویت جذب کارمندان در بانک هایی که متقاضی استخدام هستند، استخدام کارکنان موسسه کاسپین خواهد بود و این تغییر در شبکه بانکی در ماه های آینده.” “

8 شرکت سود سهام عدالت را به قوه قضائیه واریز نکردند

بهمن ماه امسال در جلسه شورای عالی بورس تصمیماتی در خصوص پرداخت سود سهام عدالت در سال 99 اتخاذ شد و «سید احسان کندوزی» وزیر اقتصاد در پایان این جلسه از برگزاری مجامع بزرگ شرکتی خبر داد. در نیمه اول سال 94 برگزار شد. به دارندگان دادگستری تاکنون حقوقی مستقیم یا غیرمستقیم پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید  معنی سفر شکفتن، درس چهارم فارسی هشتم با معنی کلمات و آرایه های ادبی

وی تاکید کرد: سود سهام عدالت برای سهامدارانی که یک میلیون سهام دارند نزدیک به یک میلیون تومان است اما برای کسانی که 50 هزار تومان سهام دارند حدود 551 هزار تومان سود پرداخت می شود.

پرداخت سود سهام عدالت در هفته سوم اسفند

در ادامه این گفتگوها، محمد باغستانی، وزیر امور اقتصاد و دارایی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه اوراق بهادار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از پرداخت سود سهام عدالت در هفته سوم اسفندماه خبر داد و گفت: سال گذشته به دلیل عدم پرداخت سود سهام عدالت در هفته سوم اسفند ماه 96 با پرداخت سود، سود سهام در دو مرحله واریز شد، اما امسال در تلاش هستیم تا با همکاری شرکت های سرمایه گذاری، همه سود را در یک مرحله یکجا دریافت و پرداخت کنیم.

شرکت بد 8 شرکت در پرداخت سود به حساب شرکت سپرده گذاری

اکنون با نزدیک شدن به هفته سوم اسفند و وعده پرداخت سود طی چند روز آینده، زمزمه هایی مبنی بر تغییر پرداخت سود در سال گذشته به گوش می رسد و شاید در صورت عدم پرداخت سود برخی از شرکت ها به سپرده گذاری مرکزی. حساب، سود سهام عدالت در یک مرحله قابل پرداخت نیست.

رصد خبرنگاران ایرنا نشان می دهد علیرغم نظارت مستمر بورس و سپرده گذاری مرکزی تاکنون 8 شرکت سود سهام خود را واریز نکرده اند.

تحقیقات نشان می دهد که صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مخابرات ایران، گروه مپنا و صنایع سیمان دشتستان هیچ سودی پرداخت نکرده اند و شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، شرکت پالایش نفت بندرعباس، فولاد خوزستان و پالایش نفت تبریز نیز بخشی از سود سهام شرکت های فولاد مبارکه اصفهان هستند. اکانت سمات.

بیشتر بخوانید  قیمت دلار در 7 ژوئیه 1400 به 24 هزار و 644 تن رسید - خبرگزاری مهر نیوز اخبار ایران و جهان

این موضوع باعث شد شرکت سپرده گذاری مرکزی نتواند سود سهامداران عدالت را در یک مرحله و قبل از پایان سال به طور کامل پرداخت کند.

دیدگاهتان را بنویسید