زمان واریز افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد


اسکندری گفت: دولت از افزایش دفاع خواهد کرد حقوق بازنشستگان اما این بار مشکل تامین منابع نیز وجود دارد. حقوق بازنشستگان هر سال با تصمیم دولت تغییر و افزایش می یابد. حقوق بازنشستگان این یکی از دغدغه های اصلی بازنشستگان است. حقوق بازنشستگان باید با نوسانات تورم تغییر کند و متناسب با آن افزایش یابد تا معیشت بازنشستگان آسیب نبیند. حسین سوری (فعال صنفی بازنشستگان کشوری) با دو فقره افزایش حقوق بازنشستگان کشور امسال اعلام کرد. آخرین اخبار افزایش مستمری تامین اجتماعی را اینجا بخوانید.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی از صدور دستور افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در مهرماه جاری خبر داد.

ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی در خصوص آخرین اخبار افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: تصمیمات لازم در این خصوص در کمیته مربوطه اتخاذ شده و دستورات لازم برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی انجام شده است. افزایش حقوق مستمری بگیران سایر مقاطع از سوی سازمان تامین اجتماعی صادر شده و از محل حقوق مستمری بگیران مهر یکم افزایش می یابد و این دسته از مستمری بگیران بر اساس مصوبه شورای عالی کار حقوق دریافت می کنند.

وی در خصوص افزایش حقوق سایر سطوح مستمری بگیران از اول مهرماه اظهار داشت: یعنی حقوق سایر سطوح مستمری بگیران (غیرحداقلی) در ماه آینده با افزایش 38 درصدی به اضافه 515 هزار تومان بر اساس قانون کشور پرداخت می شود. شورای عالی کار

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: این افزایش حقوق بازنشستگان از اول مهرماه اعمال می شود و معوقات به حساب آنها واریز می شود اما معوقات یکبار یا تا پایان سال پرداخت می شود. بستگی به تصمیم مسئولان دارد

بیشتر بخوانید  جمعه اردبیل من بر رفع موانع تولید در کشور تأکید کرده ام

احکام جدیدی برای مستمری بگیران سایر رده ها صادر شده است

در سامانه خدمات غیر الکترونیکی این سازمان راهکارها و لیست حقوق و دستمزد مستمری بگیران شهریور ماه و مستمری بگیران سایر سطوح SO منتشر شده است.

پس از ابلاغ بخشنامه اصلاح و الحاق افزایش حقوق مستمری بگیران در سال 1401، احکام قانونی و فیش های شهریور ماه مستمری بگیران و مستمری بگیران سایر رده های این سازمان با افزایش صادر و در اورژانس قابل مشاهده است. . سامانه این سازمان به آدرس es.tamin.ir.

یادآور می‌شویم پیش از این مدیر کل بیمه‌های اجتماعی اعلام کرده بود که حقوق مستمری بگیران سایر رده‌ها براساس آیین‌نامه جدید و با رعایت مصوبه مورد توافق وزرا و اعضای کمیته طلبکاران در شهریور ماه پرداخت می‌شود. سازمان تامین اجتماعی و اعمال افزایش مشروط به رای دیوان عالی کشور و آیین نامه جدید این گروه از مستمری بگیران در ماه جاری به تصویب می رسد.

دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این زمینه گفت: با تاکید ویژه رئیس جمهور و حمایت های دولت سیزدهم مردم و مجلس انقلاب، حقوق شهریور ماه مستمری بگیران سایر رده ها بر اساس پرداخت خواهد شد. با تصمیم شورای عالی کار

وی افزود: تصمیمات جدید این دسته از مستمری بگیران بر روی سایت خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی قرار گرفته است و انشالله از 20 شهریور ماه بر اساس این تصمیمات جدید پرداخت ها انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: برای پرداخت معوقات از اول فروردین ماه تا این ماه برنامه ریزی در تعامل با مراکز بازنشستگی در حال انجام است و به زودی در آنجا قرار خواهد گرفت. روشی برای پرداخت معوقات خواهد بود.» به اطلاع این عزیزان رساند.

بیشتر بخوانید  فرودگاه غیرفعال بیدار / رونق در فرودگاه یاسوج با 194 پرواز در بهار

دیدگاهتان را بنویسید