مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان واریز اضافه حقوق بازنشستگان شرکت نفت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ – ایران چطور

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


لیست حقوق و دستمزد مستمری بگیر نفت سما sama oipf ir را ببینید

به گزارش شانی به نقل از صندوق بازنشستگی صنعت نفت، عبدالحسین باجات پس از دیدار با جمعی از بازنشستگان صنعت نفت، به برخی پروژه های مرتبط با افزایش توان مالی صندوق ها از جمله نفت گنگ اشاره کرد و گفت: منابع این پروژه ها عمدتاً از محل صندوق توسعه است «بانک ها و بازار سرمایه در سطح ملی تأمین می شود.

وی در خصوص پروژه زنجیره ارزش نفت دهلران افزود: این پروژه از میادین نفتی سروک آذر و انجیل 3100 آغاز و تا پتروشیمی دهلران که دارای واحد الفین میلیون تنی است و در پایین دست پلی اتیلن سبک و سنگین و پلی پروپیلن قرار دارد، ادامه می یابد. . 1404 پس از اقدام این طرح، توان مالی صندوق ها تقویت می شود.

رئیس هیأت مدیره صندوق های بازنشستگی صنعت نفت تصریح کرد: برخی پروژه های دیگر در شرایط فعلی ممکن است از سودآوری بالایی برخوردار نباشند اما ظرفیت سبد سرمایه گذاری صندوق ها هستند.

سرمایه گذاری برای حفظ و افزایش دارایی ها دارایی است

بیات گفت: دارایی ها باید متناسب با تورم و فرصت های ارزش افزوده افزایش یابد بنابراین اگر در طرح افزایش لحاظ نشود در مدت زمان کوتاهی تکمیل می شود بنابراین برنامه سرمایه گذاری حفظ و افزایش دارایی ها است. “

وی گفت: در سال مالی منتهی به 31 اردیبهشت ماه، 14 هزار میلیارد تومان هزینه صندوق بابت بخشی از تعهدات قانونی (بدون احتساب خدمات درمانی) ثبت شد. بنابراین، توسعه سرمایه گذاری برای تامین منابع مستمری های آینده ضروری است.

رئیس هیأت مدیره صندوق های بازنشستگی صنعت نفت افزود: از مجموع هزینه های بخش، تنها 7 هزار میلیارد تومان از محل کسورات کارکنان تامین شد که البته محدودیت هایی از جمله شرکت های واگذار شده نیز دارد، بنابراین تمام سازوکارهای ممکن است. برای این شرکت ها درخواست داد.

تقویت سرمایه گذاری ها برای اطمینان از پرداخت به موقع حقوق بازنشستگی

باجات تصریح کرد: تفاوت میزان کل هزینه ها با میزان کسورات کارکنان نشان می دهد که بین ورودی های ناشی از کسورات کارکنان و خروجی های ناشی از پرداخت مستمری و مزایا تعادل وجود ندارد. اما بازنشستگان شاهد هستند که مدیران سابق و فعلی صندوق کار کرده اند و به پرداخت به موقع و منظم مستمری و مستمری ادامه خواهند داد.

در پاسخ به این سوال که چرا سرمایه گذاری به بازنشستگان پرداخت نمی شود؟ وی پاسخ داد: این سود همانطور که بیان شد در حال حاضر در حال پرداخت است زیرا سود از شرکت به صندوق ها منتقل می شود و صندوق ها از آن سود برای پرداخت مستمری استفاده می کنند تا صندوق های بازنشستگی و بازنشستگی را تامین کنند و کسری را رفع کنند. آهسته آهسته، صندوق ها هرگز نمی توانند حقوق بازنشستگی معوق پرداخت کنند، حتی برای یک سرمایه گذاری بسیار سودآور، زیرا اولویت با حقوق بازنشستگی است.

رئیس هیات مدیره صندوق های بازنشستگی صنعت نفت تصریح کرد: بیشترین وجوه جذب شده برای سرمایه گذاری از محل صندوق توسعه ملی و بانک ها تامین می شود، زیرا صندوق دارای برند معتبری است، بنابراین بیشترین وجوه سرمایه گذاری شده یا هدفمند از محل جذب می شود. بازارهای مالی و سرمایه

بیشتر بخوانید  ریزش عجیب پل در شمال کشور قبل از افتتاح + ماجرا چیست؟ / عکس و فیلم

نیاز به دستیابی به درآمد سالانه 5 میلیارد دلار

باجات با اشاره به گزارش‌ها مبنی بر افزایش چشمگیر تعداد بازنشستگان در سال‌های آینده، گفت: درآمد سالانه صندوق نفت باید به 5 میلیارد دلار برسد تا از شوک‌های اقتصادی در امان بماند. به همین دلیل است که ما زمان زیادی را به تحرک و پویایی طراحی اختصاص داده ایم.

وی به عنوان نمونه به برخی از چالش های موجود در طرح ها اشاره کرد و افزود: پروژه الانجی ایران که 51 درصد سهم در صندوق ها دارد و 2.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده است، سال هاست که بخش های اصلی آن راکد مانده است. از این رو جلسات متعددی با وزیر نفت و معاونت برنامه ریزی وی و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برگزار کردیم و در نهایت موافقت اصولی برای تعیین تکلیف این پروژه به یک دستور (اکثریتی) گرفتیم.

رئیس هیئت مدیره صندوق های بازنشستگی صنعت نفت با بیان اینکه وضعیت صندوق ها باید با توجه به بین نسلی بودن آن ها ارزیابی شود، گفت: محل کسر کارمندان است. از سوی دیگر تعداد مستمری بگیران افزایش یافته است. این در حالی است که صنعت نفت و صندوق ها در یک دهه گذشته با چنین مشکلی مواجه نبوده اند.

پرداخت وام مسکن از وجوه

باجات با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در ماه های اخیر خاطرنشان کرد: پس از تصاحب اعتبارات، اطلاعات از ذینفعان قبلی اخذ شد. اقدامات جدی برای تاخیر در پرداخت هزینه های درمانی در حال انجام است.

تا تنظیم 1400 پیگیری کنید

وی گفت: در گفت وگو با مراجع ذی صلاح به رویه سال های گذشته اشاره کردیم که مستمری مستمری بگیران نفت هر ساله پس از اعمال شایستگی ها تعدیل می شود (پرداخت مستمری شایستگی) بنابراین بر همسان سازی نسبت ها نظارت می کنیم. سال 1400 و ما هرگز به این موضوع فکر نکرده ایم و امیدواریم به نتیجه مطلوب برسیم. همچنین در حال انجام مطالعات بیمه ای و اکچوئری در مورد کمک هزینه 1401 برای تکمیل مراحل اداری هستیم.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: باید اصل اساسی را در نظر بگیریم که آیا صندوق ها اساسنامه دارند یا نه، تابع قوانین و مقررات عمومی کشور هستند، زیرا هر بخش خصوصی یا دولتی یا غیردولتی باید قوانین و مقررات را رعایت کند. هیأت صندوق های بازنشستگی صنعت نفت کشور است.

لزوم رعایت استانداردهای نظام بیمه

باجات با بیان اینکه وجوه نامحدود نیست، افزود: هر خدمت و پرداختی با رعایت شاخص های مطالعات بیمه ای (اکچوئری) انجام می شود، در غیر این صورت به وجوه آسیب می رسد که منجر به عدم امکان پرداخت مناسب در آینده می شود. منابع مستمر اولویت اول است، نمی توان از مؤلفه های مطالعات بیمه ای غافل شد.

همسویی با رویکرد حمایت از حقوق بازنشستگی کوچک

بیشتر بخوانید  کشف مار عظیم الجثه به طول ۱۴ متر و با وزن ۵۰۰ کیلو! / فیلم -

وی با اشاره به میانگین درآمد مستمری بگیران صنعت نفت تصریح کرد: صندوق ها می توانند در زمینه تعدیل به گونه ای عمل کنند که کمک بیشتری به مستمری بگیران با درآمد کم داشته باشند. بنابراین در اجرای تعدیل رویکرد صندوق پرداخت حقوق بازنشستگان کم است.

رئیس هیأت مدیره صندوق های بازنشستگی صنعت نفت تصریح کرد: جلساتی با معاون منابع انسانی وزارت نفت برگزار و از آنها خواسته شد هماهنگی هایی با بازنشستگان کد 23 و سایر حمایت های احتمالی در نظر گرفته شود. از این گروه از همکاران. ”خودت را دنبال کن.

باجات گفت: ارتباط صندوق ها با وزارت نفت در واقع یک فرصت استثنایی و مفید برای صندوق ها است چرا که بسیاری از بنگاه ها چنین فرصتی را ندارند. این مزیت در تقویت طرح های سرمایه گذاری و تقویت توان مالی صندوق ها بسیار موثر است.

اهمیت مراکز بازنشستگی از منظر صندوق ها

وی ادامه داد: مسیر صندوق از مراکز جدا نیست، زیرا معتقدیم اگر بتوانیم ساختارمند و نماینده حرکت کنیم، باعث افزایش کارایی و پیشرفت کار می شود. هر نهاد مدنی و حقوقی جایگاه ارزشمندی دارد. باید از طریق روال قانونی به تعداد انتخاب شده رسید تا مراکز در وضعیت مناسبی قرار گیرند، زیرا ساختار نظم در حال ایجاد است تا کانون ها باید تقویت شوند و مستمری بگیران در انتخابات خود شرکت کنند تا در این امر پیشرفت کنند. جهت. .

حضور نهادهای نظارتی و بازرسی در صندوق ها و شرکت ها

رئیس هیئت مدیره صندوق های بازنشستگی صنعت نفت درباره نظارت بر صندوق ها افزود: همه دستگاه ها و نهادهای نظارتی به جز دیوان محاسبات در صندوق ها حضور دارند زیرا صندوق از بودجه دولتی استفاده نمی کند. حمایت از حضور آنها

درخواست را در یک زمان معقول دنبال کنید

باجات افزود: تمامی نظرات دریافتی از بازنشستگان در جلساتی در داخل صندوق ها مطرح می شود و تا انتها پیگیری می کنیم. البته همکاران بازنشسته می دانند که برخی از موارد ذکر شده مربوط به 6 تا 10 سال قبل است. «بنابراین نمی توان انتظار داشت که چنین مسائلی در برخی موارد در مدت زمان کوتاهی حل شود.

حمایت قانونی از اموال

وی به برخی اقدامات قانونی اخیر اشاره و بیان کرد: با رای قطعی مرجع قضایی ذی صلاح در پرونده پتروشیمی باختر 1.83 درصد از سهام شرکت های تارگت و تابان فردا از شرکت های صندوق بازنشستگی نفت منصرف شده است.

رئیس هیأت مدیره صندوق های بازنشستگی صنعت نفت گفت: کارگروه های مطالبات در شرکت های تابعه و تابعه فعال شده و همه موارد را به دقت رصد می کنند. علاوه بر این اقدامات، از هرکسی که سندی مبنی بر اتلاف وجوه دارد، استقبال کرده و آماده ایم تا از وجوه صیانت کنیم تا بتوانیم اقدامات قانونی را انجام دهیم.

اهمیت خدمات اجتماعی

باجات در خصوص خدمات اجتماعی افزود: ما معتقد به توسعه ورزش بازنشستگان هستیم و معتقدیم فعالیت های ورزشی باید یکی از شرایط معیشتی بازنشستگان باشد. در خصوص خدمات باشگاه نیز طبق ساز و کاری که معاونت صندوق بازنشستگی اعلام کرده این خدمات پس از ماه مبارک رمضان برقرار می شود.

بیشتر بخوانید  تصاویر آخرالزمانی از زلزله مهیب مکزیک + فرار حیوانات و تکان شدید خانه ها و ماشین ها / فیلم

وی در خصوص به کارگیری فرزندان بازنشسته نیز تصریح کرد: مشخص است که صنعت نفت یا صندوق ها نمی توانند اقدام جامعی برای به کارگیری حدود 70 هزار کودک بازنشسته انجام دهند اما می توانند به کودکان بازنشسته کمک کنند. در مناطقی که برنامه های سرمایه گذاری وجود دارد، قوانین انتخابات محلی نیز اعمال می شود.


احتمال افزایش حقوق بازنشستگان نفت از ماه آینده

وی با اشاره به حضور 60 هزار مستمری بگیر در صنعت نفت خاطرنشان کرد: تامین مالی مستمری بگیران و پرداخت منظم حقوق یکی از رسالت های خطیر صندوق های بازنشستگی نفت است.

افزایش 4 درصدی مستمری و مستمری بازنشستگان نفت

موضوع افزایش مستمری کارکنان در دوران بازنشستگی در جلسه هیأت بستانکاران کارکنان سازمان صنعت نفت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. درباره تعدیل بازنشستگی و بازنشستگی…

مستمری 1400 ساله در حال تعدیل است

رئیس هیئت مدیره صندوق های بازنشستگی صنعت نفت گفت: به همین دلیل زمان مناسبی را برای تحرک و پویایی پروژه ها در نظر گرفته ایم.

صندوق بازنشستگی نفت

آخرین اخبار · کاهش چشمگیر «زمان جبران خسارت درمان» در 3 منطقه · افزایش 10 درصدی مستمری و مستمری بازنشستگان صنعت نفت · کاهش چشمگیر «زمان جبران»

مطالب – صندوق بازنشستگی نفت

مبالغ آینده صنعت نفت برای مستمری بگیران در حال افزایش است… سپرده مادام العمر و سرانه ورزشی… تا پایان هفته مبالغ ۲۵۰۰ تومانی به حساب بازنشستگی واریز می شود…

نرخ رشد حقوق کارکنان وزارت نفت در سال 1401 چقدر است؟ +…

بر اساس بخشنامه بودجه 1401 دولت و ضمائم آن، حقوق 1401 نفر از کارکنان دولت و شرکت های دولتی از جمله وزارت نفت 10 درصد افزایش می یابد.

اخبار بازنشستگان جدید نفت – اخبار

خبرگزاري آريا – صندوق‌هاي بازنشستگي صنعت نفت در سال‌هاي اخير با وجود کاهش تعداد شاغلان با کسر و 4 برابر شدن مستمري بازنشستگان صنعت نفت، ا

آخرین اخبار “بازنشستگان نفت” – اخبار

شرکت نفت دولتی ونزوئلا به عنوان پاداش کریسمس به پترا، اولین ارز دیجیتال ملی بازنشسته شد

مبلغ زندگی «به حساب مستمری بگیران نفت واریز شد – ایلنا

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز (۹ اسفند) «مبلغ حمایتی» به حساب تمامی مستمری بگیران نفت واریز شد. بازماندگان به نسبت سهم مبلغ…

افزایش حقوق بازنشستگان چه زمانی پرداخت می شود؟ – نام ها

مدیرکل بیمه های اجتماعی استان اصفهان اصل کفایت بازنشستگی را یکی از اصول پذیرفته شده در همه صندوق های بازنشستگی دانست و گفت: صندوق های بازنشستگی…

سفره یک مستمری بگیر شرکت نفت
خبر جدید 1400 بازنشستگان نفت
خبر جدید برای بازنشستگان صنعت نفت
کارت پاسارگاد 1400 بازنشسته شرکت نفت
نفت نیوز حقوق بازنشستگان را افزایش داد
آشتی مستمری بگیران در سال 1400
حداکثر حقوق بازنشستگی شرکت نفت
آخرین خبر کد 23 بازنشستگان صنعت نفت

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *