“زمان معجزه” در کتابفروشی ها / ماجرای نوجوان ، جنگ و پناهجویان – آژانس خبر مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتررمان “زمان برای یک معجزه” ، نوشته آنلوق بوندو ، اخیراً توسط بیتا ابراهیمی ترجمه و توسط انتشارات جنسیس منتشر شده است. این کتاب یکی از عناوین مجموعه رمان نوجوان است که توسط این ناشر منتشر شده است.

آنلوگ بوندو نویسنده 50 ساله فرانسوی متولد 1971 است و 9 کتاب در کارنامه خود دارد ، نسخه اصلی “زمان برای یک معجزه” در سال 2009 منتشر شد. این کتاب برنده جایزه قصاب شد.

داستان “زمان برای یک معجزه” شامل دو نوجوان ، پسری به نام بلیز فورچون 7 ساله و دختری به نام گلوریا است که برای عبور از قفقاز به اروپا سفر طولانی را آغاز می کنند. با آغاز جنگ ، گلوریا و بلیز به دنبال افق های جدیدی هستند. آنها در طول سفر خود پناهجویانی را نیز می بینند که به امید زندگی بهتر خانه های خود را ترک کرده اند.

تاریخچه بلیز پناهجویان را ردیابی می کند و معنی عشق ، دوستی ، رنج و تنهایی را می آموزد. او با دیدن زندگی از دست رفته در اثر جنگ سعی در زنده ماندن دارد و با تلاش ها و تجربه های انباشته شده از کودکی به نوجوانی می رسد.

دفعه بعدی در تاریخ Miracle Time زمانی است که او جوان است و برای یافتن هویت واقعی خود باید سفری پر سر و صدا را آغاز کند.

اینرمن در 49 فصل نوشته شده است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

ما در مولداوی بودیم ، در وسط یک کشور کاملاً هموار. معده هایمان دو روز کامل خالی بود.

بیشتر بخوانید  برای جوان ماندن این غذاها را نخورید!

منظره یک مزرعه را دیدم. من برای سرقت چند تخم مرغ به قفس مرغ رفتم. چهار نفر را پیدا کردم و با شکارم بیرون رفتم.

صاحب مزرعه ظاهر شد. او از زبان خودش فریاد زد. با سرعت تمام به سمت بوش دویدم ، جایی که گلوریا منتظر من بود. این کشاورز پاهای بلند و پارویی داشت. به من رسید. من سردرد دارم تخمها افتادند و شکستند.

کشاورز مرا تکان داد ، با پنجه من را زد ، اما برایم مهم نبود. فقط تخمهای شکسته را دیدم که ناهار کوتاه ما روی چمنها پخش شده است.

مرد تهدید کرد که پلیس را مطلع خواهد کرد. نیازی نبود که زبان او را بدانم تا بفهمم چه می گوید.

من دعا کردم. گریه کردم. تا جایی که توانستم تلاش کردم.

گلوریا از مخفیگاه بیرون آمد. رنگ پریده بود و پاهای نازکش می لرزید. او به كشاورز نزديك شد و صورتش را نوازش كرد تا تا آخرين روز زندگي مرد را فراموش نكند.

این کتاب با 216 صفحه ، شمارگان 1 هزار نسخه و قیمت 54 هزار تومان منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید