زمان قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم طبق اعلام رسانه های رسمی باشگاه پرسپولیس ، کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه ای به باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2021 ارسال کرده است که در آن زمان و نحوه تدوین مراحل بعدی مسابقات توضیح داده شده است.

در مرحله یک هشتم نهایی ، هشت تیم در غرب آسیا و 8 تیم در شرق با یکدیگر رقابت می کنند که چهار تیم به مرحله بعد صعود می کنند. برای دور بعدی ، تیم ها باید حریف بعدی خود را به تساوی برسانند. تاریخ قرعه کشی در 17 سپتامبر (26 سپتامبر) ساعت 15:00 به وقت محلی (12:30 به وقت ایران) اعلام می شود.

این رویداد همچنین در عمل برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار می شود ، اما در کوالالامپور ، مالزی واقع شده است. در نامه بعدی برای باشگاه های شرکت کننده پیوندی برای ورود به صفحه مجازی این رویداد ارسال می شود.

و در این فصل تیم های شرق و غرب آسیا تا مرحله نهایی به مصاف یکدیگر نخواهند رفت. فینال به صورت تک بازی در غرب آسیا برگزار می شود.

در مرحله یک هشتم نهایی ، پرسپولیس 14 سپتامبر در دوشنبه به مصاف استقلال تاجیکستان می رود و برنده این دیدار در قرعه کشی 26 سپتامبر به تساوی بعدی خود می پردازد.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  اخبار لحظه به لحظه از اختتامیه جشنواره فجر + اسامی برنده های هر بخش

دیدگاهتان را بنویسید