مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان دقیق پیش ثبت نام یادمان نوروزی اعلام شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده مجلس برگزار شد. زیارت رهبر معظم حج و زیارت اعلام کرد: ثبت نام قبلی زیارت نوروزی در کشور از 30 بهمن ماه آغاز و تا 6 اسفند ادامه دارد.

آقای علی رضا رشیدیان با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی در این خصوص در تاریخ 25 بهمن ماه انجام می شود، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های پیش بینی شده ثبت نام نهایی در روزهای 14 و 14 اسفند انجام می شود و در 25 اسفند ماه نوروز ارسال به دنیا خواهد بود. حرم ها آغاز می شود و تا هشتم فرودین 1401 ادامه می یابد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز در این دیدار با اشاره به آغاز ثبت نام زیارت های دانش آموزی بر لزوم ایجاد ظرفیت های کافی برای بهره مندی عاشقان اهل بیت از زیارت های حرم و ارائه خدمات بهتر تاکید کرد. به زائران

حجت الاسلام والمسلمین نواب همچنین لزوم پایبندی به مصوبات ستاد ملی مبارزه با تاج گذاری و درمان زائران زیارتی را یادآور شد و در پاسخ به خیل عظیم زائران، خواستار تجدید کاروان های زیارتی در عراق شد. و به طور مثبت هزینه های تخمینی سفر را کاهش دهد.

جلسه با گزارش آقای مهندس ادامه یافت. اکبر رضایی معاون حج و فوت سازمان حج و زیارت و آقای حوزه خدمات هوشمند حج.

همچنین هیئت‌الاسلام والمسلمین حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی تربیتی اربعین و آقای داوود باقری، رئیس دبیرخانه هماهنگی کارگروه های بازنگری فرآیند اجرایی، در خصوص وظایف سازمان حج و زیارت واحد خود برای استفاده بهتر از خدمات اربعین. زائران حسین.

بیشتر بخوانید  مادر ۱۷ ساله با کمک یوتیوب بچه خود را به دنیا آورد! -

بر اساس این گزارش، در ابتدای این دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به روزهای تلخ و شیرین پیروزی انقلاب 1357 اشاره کرد. وی به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد. مانند روزهای خدا و روزهای شیرین در ذهن انسانها.

حجت الاسلام والمسلمین نواب افزود: ایام دهه مبارک فجر روزهای آتشین مردمی بود که آن روزها را درک کردند و مسئولیت سنگینی در قبال جانفشانی ها، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خون پاکشان بر عهده داشتند. “

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *