مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان دقیق واریز سود سهام عدالت مشخص شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



بر اساس گزارش ها شمانیوز: حسین قربان زاده از پرداخت سود قانونی به سهامداران خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده سود سهامداران عدالت تعیین شده و این مبالغ تا پایان سال واریز می شود.

وی با اشاره به اینکه سود شرکت های بورسی معادل 2800 میلیارد تومان است، افزود: 13 شرکت غیربورسی در این گروه حضور دارند و سود سهام شرکت های بورسی نیز 29 هزار و 200 میلیارد تومان برآورد شده است.

معاون وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه سود تخصیصی چند برابر شده است، گفت: سال گذشته سود توزیع حدود 9200 میلیارد تومان بوده است.

قربانی جامعه هدف گذاری را دریافت سود سهام عدالت برای 49 میلیون نفر اعلام کرد و ادامه داد: به این ترتیب صاحبان این سهام بیش از ششصد هزار تن سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.

وی همچنین خبر مهمی برای کارکنان تعاونی های بورس عدالت داشت و در این خصوص گفت: غرامت خدمات اعضای تعاونی های عدالت تا هفته آینده تا سال 99 پرداخت می شود.

آئین نامه اجرایی افزایش ثروت خانوارهای ایرانی از طریق توسعه سهم تعاونی بر اساس توزیع سهام قضایی پس از اصلاح متن اصلی در تاریخ 9 بهمن ماه 96 به تصویب دولت رسید و در تاریخ 9 بهمن ماه به تصویب هیأت وزیران رسید. ، 2006 در 14 نوامبر 1984.

در . با احتساب این موضوع ارزش 60 درصدی پرتفوی بازار 532 هزار تومانی سهام عدالت به 6 میلیون و 3 هزار تومان رسید./خبرآنلاین

بیشتر بخوانید  15 محراب فعال در تهران برای انجام مراسم قربانی - اخبار استان تهران - اخبار استان تسنیم

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *