زمان حافظه آزمون استخدامی از آموزش و پرورش 98 تغییر کرد


زنگ زدن آزمون آموزشی استخدامی به تعویق افتاده است

تشویق کننده: معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: برای کنکور امسال برای 18 هزار و 39 نفر مجوز داریم و اعلام فراخوان از پایان مردادماه به پایان شهریور ماه موکول شد.

علی الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهریری اظهار داشت: این مصوبه به زودی به دولت ارسال می شود و پس از تصویب نهایی اجرایی می شود و تمام تلاش ما این است. از مهرماه انجام و اجرا شود.

زمان درخواست شرکت در آزمون آموزشی سال 98

وی در پاسخ به سوالی درباره زمان و تاخیر تاخیر در آزمون استخدامی گفت: برای آزمون استخدامی امسال 18039 مجوز داریم که توسط دولت و سازمان استخدامی برگزار می شود که موعد آن اواخر مرداد ماه بود. 12000 نفر، ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، 2000 سهمیه برای استان های سیستان و بلوچستان و 4039 مجوز استفاده نشده از سال قبل در بروشور قابل انتخاب هستند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به سوال شهریه و تهیه خدمات گفت: سوال شهریه رایگان روزانه پرداخت می شود و سوال ما تغییر وضعیت آنهاست که باید تصویب و اجرایی شود. در دولت؛ حقوق معلمان دیگر پرداخت نمی شود.

الهیار ترکمان معیارهای کار وزارت آموزش و پرورش را یک تکلیف قانونی عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش یک دستگاه اجرایی است نه قوه مقننه. شرایط به ما اجازه می دهد که درخواست کنیم.

بیشتر بخوانید  چرا لیدی گاگا لباس های عجیب و غریب می پوشد؟


دیدگاهتان را بنویسید