زمان ثبت نام 1400 آزمون وکالت برای پذیرفته شدگان آزمون 99 تمدید می شود


 ثبت نام در آزمون وکالت 1400

MeetNews علی بهادری-جهرمی ، رئیس مرکز حمایت از قوه قضائیه ، در توئیت خود نوشت؛ پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون وکالت 99 در مرکز وکالت دادگستری در حال حاضر در آزمون وکالت 1400 ثبت نام نکرده اند.

بهادری-جهرمی در توییتر خود نوشت: “خبر خوب برای داوطلبان پذیرفته شده از مرحله اول آزمون مرکز 99:
با سازمان سنجش کننده موافقت شد که در صورت عدم قبولی نهایی ، به این بستگان مهلت داده شود تا در آزمون 1400 ثبت نام کنند. اطلاعات اضافی اعلام خواهد شد ، اکنون ثبت نام نکنید “

باید بگویم ثبت نام در آزمون وکالت 1400 در کانون وکلا از امروز ، 26 آگوست ، در وب سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود و تا 12 آگوست ادامه دارد. با این وجود هنوز نتایج مرحله شفاهی آزمون وکالت در سال 1399 به طور کامل اعلام نشده است.

امتحانات وکالت دو مرحله ای است (کتبی – شفاهی). به دلیل شیوع بیماری کرونر قلب ، مرحله شفاهی امتحان 99 در استان ها به طور ناخواسته به تعویق افتاد و بنابراین نامزدهایی که در پذیرش یا رد آنها شک داشتند ، فرصت تصمیم گیری داشتند. آنها مجاز به ثبت نام یا عدم ثبت نام در آزمون 1400 نبودند ، که با قول رئیس کانون وکلا در مورد تمدید ثبت نام برای این گروه از داوطلبان تصمیم گرفته شد.

متقاضیان همچنین می توانند برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات تکمیلی آزمون وکالت 1400 به وب سایت مرکز حمایت از قضایی به نشانی www.23055.ir مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید  شب دوم محرم برای کیست

1400 زمان ثبت نام در آزمون وکالت است

دیدگاهتان را بنویسید