زمان ثبت نام مرحله دوم وام بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد



آنچه دیگران می خوانند:

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه 40 هزار مستمری بگیر برای مرحله اول “وام 20 میلیونی مستمری بگیران” متقاضی شدند و سهمیه های این مرحله به طور کامل تکمیل شد، اعلام کرد: در تلاش هستیم. برای ثبت مرحله دوم این وام در پایان جولای، کرزالحسنه باید باز شود.

محسن تقیانی با اشاره به اینکه مرحله اول ثبت نام «وام کرز الحسنه» 20 میلیونی مستمری بگیران تأمین اجتماعی طبق توافقی که با بانک رفاه داشتیم به پایان رسیده است، گفت: سهمیه ثبت نام برای این مرحله انجام شد. از این وام 40 هزار نفر بود که این افراد در مرحله اول از طریق مراکز بازنشستگی موفق به ثبت وام شدند و سهمیه ها در این مرحله به طور کامل تکمیل می شود.

مرحله جدید ثبت نام اجتماعی

وی بیان کرد: سهمیه های ثبت نام وام کرز الحسنه اعلام و در مراحل بعدی ثبت نام انجام می شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در تشریح زمان ثبت نام وام کرز الحسنه مستمری بگیران تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وام ها به صورت مرحله ای در بانک رفاه اعطا می شود و بخشی از وام ها ارائه می شود. از سوی سازمان تامین اجتماعی و بخشی از سوی بانک رفاه این موضوع به وابسته به طرفین بستگی دارد اما به طور قطع طی سال 1402 حداقل 300 هزار سهمیه در اختیار مستمری بگیران تامین اجتماعی بابت وام کرز الحسنه قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید  مجیدی: به دلیل گل نخوردن / بدست آوردن آنچه می خواستم یک جایزه مضاعف اعطا می کنم - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

وی اعلام کرد: در تلاش هستیم تا پایان تیرماه مرحله دوم ثبت نام وام 20 میلیونی کرز الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی را افتتاح کنیم.

وی در خصوص برخی اظهارات مستمری بگیران تامین اجتماعی مبنی بر اینکه برخی از آنها تاکنون موفق به دریافت وام کرز الحسنه 1401 نشده اند، گفت: کسانی که ثبت نام آنها در سامانه تکمیل و نهایی شده است وام خود را دریافت کرده اند اما به هر دلیلی چنین است. چون چک برگشتی، اطلاعات نادرست یا مسدود کردن حساب ثبت نام آنها تکمیل نشده است. این افراد می توانند درخواست خود را برای سال جدید ارسال کنند.

ثبت نام وام کرزالحسنه برای مستمری بگیران تامین اجتماعی از هفتم خرداد آغاز و تا 10 خرداد به پایان رسید. مبلغ وام از 12 میلیون تومان که سال گذشته پرداخت شده بود به 20 میلیون تومان افزایش یافته است و این تسهیلات برای 40 هزار مستمری بگیر در این مرحله پرداخت می شود.


دیدگاهتان را بنویسید