مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان توزیع 1401 برگه آزمون فارغ التحصیلی اعلام شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای شرکت در جلسه آزمون با درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس https://www.sanjesh.org تماس حاصل فرمایند. از فردا 16 اردیبهشت . .

با وارد کردن اطلاعات کارت شناسایی شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و… و اطلاعات ثبت نامی شامل شماره پرونده و کد رهگیری… کارت پرینت شرکت در آزمون را تهیه و بر اساس آدرس و زمان درج شده روی کارت برای شرکت در آزمون. شرکت در آزمون، به حوزه آزمون مربوطه مراجعه کنید.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 28، 29 و 30 اردیبهشت ماه برگزار می شود و بیش از 647 هزار داوطلب متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

اطلاعات تکمیلی نحوه و زمان پرینت بلیط شرکت در آزمون، آدرس و محل رفع نواقص کارت آزمون در درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی https://www.sanjesh.org منتشر شده و لذا داوطلبان باید اطلاعات لازم را در این ویژه کسب کنید، این بیانیه را با دقت بخوانید.

آمار آزمون های تحصیلات تکمیلی امسال

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ اقدامات لازم برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته کلیه اقدامات بهداشتی در 186 شهرستان 386 حوزه اصلی انجام شده است.

تعداد 647 هزار و 209 داوطلب (از جمله علاقه مندان به شرکت در آزمون دوم) برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال متقاضی هستند که از این تعداد 339 هزار و 906 داوطلب و 307 هزار و 303 نفر داوطلب هستند.

با توجه به اینکه 20 درصد از میانگین نمره در مقاطع کارشناسی به عنوان تراز در نمره کل داوطلبان استفاده می شود و از میانگین معدل ناپیوسته در مقاطع کارشناسی و میانگین نمرات در مقطع کاردانی به عنوان تراز استفاده می شود. داوطلبان باید در صورت اختلاف نظر دقت کنند، در کارت ورود به جلسه متوجه شدند تا سریعاً معدل را در سایت سازمان سنجش ویرایش کنند.

بیشتر بخوانید  مشکل قطعی آب سمیرم برطرف شد

مغایرت میانگین نمرات اعلام شده توسط داوطلب با معدل درج شده در مدارک تحصیلی منجر به ابطال پذیرش در کد رشته داوطلب برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد می شود، بنابراین داوطلبان باید نهایت دقت را داشته باشند. . بر این مبنا.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *