زمان تمدید گذرنامه های گذشته برای سفر به اربعین اعلام شد



به گزارش سلام نو به گزارش ایسنا، سردار مهدی حاجیان، سخنگوی فرایا از تمدید اعتبار گذرنامه زائران اربعین از فردا در تمامی دفاتر گذرنامه خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص گفت: از روز شنبه برای زائرانی که به عراق سفر می کنند، پلیس گذرنامه در تمامی دفاتر گذرنامه سراسر کشور گذرنامه های منقضی شده یعنی 10 سال گذشته را تمدید می کند. فعال خواهد شد.

وی تاکید کرد: گذرنامه ها برای تمدید اعتبار باید سالم باشند، زائران اربعین می توانند برای تمدید گذرنامه به پلیس گذرنامه و مهاجرت مراجعه کنند.

وی همچنین افزود: به نفع مردم در شهرهای کوچک این امکان وجود دارد که مردم برای کسب اطلاعات به پلیس آگاهی مراجعه کرده و گذرنامه خود را تحویل داده و گذرنامه خود را به مدت شش ماه تمدید کنند و یک بار از کشور خارج و به عراق بروند.

حاجیان پیش از این گفته بود که تمدید گذرنامه های منقضی یا کمتر از یک ماه فقط در دفاتر و شعب گذرنامه انجام می شود و تمدید مرز نداریم.

به گفته وی، دانش‌آموزان و دانش‌آموزان واجد شرایط نیز می‌توانند از طریق مدرسه یا دانشگاه خود در سایت نظام وظیفه ثبت‌نام کنند و به آنها اجازه خروج از مرز بدون تایید وثیقه داده می‌شود، اما مشمولان غایب مجاز به خروج نیستند. این قانون است. همچنین سربازان می توانند از طریق امنیت اطلاعات پادگان خود درخواست خروج از کشور را داشته باشند و با درخواست آنها موافقت خواهد شد.

بیشتر بخوانید  محکومیت 470 میلیون قاچاقچی سیگار در قزوین - آژانس مر | اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید