زمان تغییر ساعت کاری ادارات تهران + جزئیات



آنچه دیگران می خوانند:


طبق اخبار شما: استاندار تهران با تاکید بر مدیریت مصرف و خاموش شدن دستگاه های سرمایشی یک ساعت قبل از پایان ساعت کاری، گفت: ساعت کاری ادارات از 24 خردادماه از ساعت 6 صبح تا 13 خواهد بود.

علیرضا فخاری در نشست مدیریت مصرف برق که با حضور معاون عمرانی استاندار و دستگاه های خدمات رسان اعم از برق، آب و سایر مسئولان برگزار شد، به ضرورت مدیریت مصرف انرژی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از بزرگترین مشکلات کشور در زمینه انرژی به ویژه غیراستاندارد بودن مصرف برق و عدم بهره وری مناسب و صحیح وجود دارد که باید با اقدامات موثر در این زمینه همراه باشد.

وی با بیان اینکه 35 درصد مصرف کنندگان در نقطه بحرانی بالاتر از الگوی مصرف قرار دارند، افزود: باید برنامه ای برای مقابله با بحران تهیه و الگوی رفتاری ارائه و به مخاطبان به درستی اطلاع رسانی شود.

استاندار تهران به لزوم استفاده از مولدهای برق اشاره کرد و افزود: باید آماری از میزان ژنراتورها و مولدهای برق ارائه شود تا در مواقع لزوم در شبکه قرار داده شود و همچنین بر میزان برق مصرفی صنایع نظارت شود. . در دستور کار قرار داده است.اطلاع رسانی به مصرف کنندگان غیر متعارف.

فخاری سپس با بیان اینکه تغییر ساعت کاری از 24 خرداد به ساعت 6 صبح تا 13 بعد از ظهر است، گفت: لزوم مدیریت مصرف و خاموشی دستگاه های سرمایشی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری به دستگاه ها ابلاغ شود. و نظارت مستمر باید انجام شود و لیست دفاتر بله اطمینان از مصرف بالا باشد.

بیشتر بخوانید  مهار رشد تومورهای سرطانی با کمک ذرت!

وی خطاب به استانداران و شهرداران استان گفت: بر میزان مولدهای برق در شهرها و شهرستان ها نظارت و نظارت روزانه برای مدیریت مصرف برق در بین بخش های اقتصادی صورت گیرد.

استاندار تهران همچنین بر اقدامات بلندمدت از جمله استفاده از نیروگاه های بادی و خورشیدی و همچنین استفاده از نیروگاه های کوچک تاکید کرد.


دیدگاهتان را بنویسید